Categories
Breaking news

45 ممالک کی فوج کی امن مشقیں پاکستان میں منعقد ہوئی ہیں، ترجمان دفتر خارجہ

Advertisement
 45 ممالک کی امن مشقیں پاکستان میں منعقد ہوئی ہیں، ترجمان دفتر  خارجہ

Advertisement

ترجمان دفتر خارجہ زاہد حفیظ چوہدری کا کہنا ہے کہ امن مشقیں پاکستان میں منعقد ہوئی ہیں، مشق کا مقصد منشیات، دہشت گردی کے خلاف کاوشیں کرنا ہے، مشق میں 45 ممالک کی بحری افواج نے حصہ لیا۔

زاہد حفیظ چوہدری نے ہفتہ وار میڈیا بریفنگ میں بتایا کہ کوہ پیماؤں کی تلاش کے لیے سرچ آپریشن جاری ہے، آئس لینڈ اور چلی کے وزرائے خارجہ نے کوہ پیماؤں کے لیے وزیر خارجہ سے رابطہ کیا۔

انہوں نے کہا کہ وزیر خارجہ نے وزرائے خارجہ کو کوہ پیماؤں کی تلاش کے لئے ہر ممکن کوشش کا یقین دلایا ہے۔

Table of Contents

x
Advertisement

انہوں نے کہا کہ پاکستان اور یو اے ای کے درمیان دوستانہ تعلقات ہیں، وزیراعظم نے عرب امارات کی قیادت سے ٹیلیفون پر رابطہ کیا، دونوں رہنماؤں نے پاکستان اور یو اے ای کے تعلقات کی بہتری پر اتفاق کیا۔

ترجمان دفترِ خارجہ کے مطابق وزیر خارجہ نے یو این سیکریٹری جنرل اور صدر سے مقبوضہ کشمیر کی صورتحال پر رابطہ کیا، وزیر خارجہ نے بھارتی ریاستی دہشتگردی اور ایل او سی پر بھارتی جارحیت سے آگاہ کیا۔

انہوں نے بتایا کہ وزیر خارجہ نے اپنے خط میں سات مطالبات رکھے ہیں، ان مطالبات میں کشمیری رہنماؤں کی رہائی اور کالے قوانین کا خاتمہ شامل ہے۔

ترجمان دفترِ خارجہ نے بتایا کہ مقبوضہ کشمیر میں 18 ماہ سے کرفیو اور لاک ڈاون ہے، بھارت مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں کر رہا ہے، مقبوضہ کشمیر میں تمام انسانی حقوق سلب ہیں۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *