Categories
Breaking news

کے ایم سی کو ٹیکس نہیں دیا جا رہا: وسیم اختر

Advertisement

کراچی کے سابق میئر اور ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما وسیم اختر کہتے ہیں کہ بلدیہ عظمیٰ (کے ایم سی) کو ٹیکس نہیں دیا جا رہا۔

گورنر ہاؤس کراچی میں 52 فائر ٹینڈرز بلدیہ عظمیٰ کراچی (کے ایم سی) کے حوالے کرنے کی تقریب منعقد ہوئی جس میں گورنر سندھ عمران اسماعیل، وفاقی وزیر اسد عمر، علی زیدی ، سابق میئر کراچی وسیم اختر اور بلدیہ عظمیٰ کراچی کے ایڈمنسٹریٹر لئیق احمد نے بھی شرکت کی۔

52 فائر ٹینڈرز KMC کے حوالے

گورنر ہاؤس کراچی میں فائر ٹینڈرز بلدیہ عظمیٰ (کے ایم سی) کے حوالے کرنے کی تقریب منعقد ہوئی جس میں 52 فائر ٹینڈرز کراچی میٹرو پولیٹن کارپوریشن کے حوالے کر دیئے گئے۔

سابق میئر وسیم اختر نے فائر ٹینڈرز حوالے کرنے کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ کے ایم سی کے پاس فائر ٹینڈر ٹھیک کرانے کے لیے فنڈ نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ ماہر ڈرائیوروں کی بھرتی اور فائر رسک الاؤنس دیا جائے، کے ایم سی کے پاس نئی گاڑیوں کے ڈیزل کے پیسے بھی نہیں۔

یہ بھی پڑھیے

وسیم اختر نے کہا کہ کے ایم سی کو ٹیکس نہیں دیا جا رہا، کراچی کی آبادی گنجان ہے، گلیاں چھوٹی ہیں، فائر ٹینڈر نہیں پہنچ سکتے۔

سابق میئر کا یہ بھی کہنا ہے کہ فائر بریگیڈ کا محکمہ منظم اور جدید ہونا چاہیئے، فائر بریگیڈ کامعاملہ وفاقی حکومت نے حل کیا اور پیسے دیئے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *