Categories
Breaking news

کویت میں سترہ سو سے زائد ورک پرمٹ منسوخ، وجہ بھی سامنے آگئی

Advertisement
Advertisement

کویت

کویت میں نئے آن لائن سسٹم کے آغاز کے بعد جہاں ہزاروں لین دین ہوئے وہیں 17 سو سے زائد ورک پرمٹ منسوخ بھی ہوئے۔

کویت کی پبلک اتھارٹی برائے افرادی قوت (پی اے ایم) کے 12 جنوری سے نئے آن لائن سسٹم کے آغاز کے بعد پہلے 7 دنوں میں تقریباً 25 ہزار 565 لین دین ہوئے۔

اعداد و شمار کے مطابق جن مختلف لین دین پر کارروائی ہوئی ان میں سے 17 سو 74 تارکین وطن کے ورک پرمٹ کی منسوخی بھی شامل تھی۔

1 ہزار 86 تارکین وطن کے اقامے سفر کی اجازت سے قبل مستقل طور پر منسوخ کر دیے گئے، 127 ورک پرمٹ متعلقہ رہائشیوں کی وفات کی وجہ سے ختم کر دیے گئے۔

بیرون ممالک پھنسے ہوئے 561 تارکین کے ورک پرمٹ ختم ہوگئے کیونکہ ان کے رہائشی اقاموں کی تجدید نہیں ہوسکی تھی، اس کے علاوہ 10 ہزار 461 تارکین وطن کے ورک پرمٹ کے اجازت ناموں کی تجدید کردی گئی۔

حکام کا کہنا ہے کہ نئے سسٹم کے لانچ کے بعد سے 24 ہزار 639 کمپنیوں نے آن لائن سروس سے فائدہ اٹھایا جبکہ 523 ٹرانزیکشن گاڑیوں کے اندراج کے لیے تھیں، اس کے علاوہ 4 ہزار 638 زائرین فائل پر دستخط سرٹیفکیٹ، 720 پرنٹنگ سرٹیفکیٹ اور 261 رجسٹرڈ کارکنان کی فہرست پرنٹ کی گئی۔

اس کے بعد زائرین نے تعلیمی قابلیت کی 3 ہزار 301 منظوری، قومی کارکنان کے 3 ہزار 637 تجدید نوٹس، 112 قومی لیبر رجسٹریشن نوٹس اور 41 افراد نے اپنے فون نمبر درج کیے جو اپنی کمپنیوں کی طرف سے دستخط کرنے کے مجاز ہیں۔

پی اے ایم کا کہنا ہے کہ کاروباری مالکان پر زور دیا جارہا ہے کہ وہ صرف ویب سائٹ کے ذریعے درخواستیں جمع کریں اور ویب سائٹ انکوائری سروس کے ذریعے انکوائری بھیجیں۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *