Categories
Breaking news

ڈی جیISPR اور شاہ محمود نے بھارت کو بے نقاب کردیا، فیصل جاوید

Advertisement
ڈی جیISPR اور شاہ محمود نے بھارت کو بے نقاب کردیا، فیصل جاوید

پاکستان تحریکِ انصاف (پی ٹی آئی) کے سینیٹرفیصل جاوید کہتے ہیں کہ ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل بابر افتخار اور شاہ محمود قریشی نے بھارت کو بے نقاب کر دیا ہے۔

Advertisement

کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے پاکستان تحریکِ انصاف (پی ٹی آئی) کے سینیٹرفیصل جاوید کا کہنا ہے کہ پوری دنیا کو سمجھ آنی چاہیے کہ پاکستان ہمیشہ امن کی بات کرتا ہے۔

ترجمان پاک فوج نے ’را‘ کی دہشتگردی کی فنڈنگ کے شواہد پیش کر دیئے

پاک فوج کے شعبۂ تعلقاتِ عامہ (انٹر سروسز پبلک ریلیشنز) کے ڈائریکٹر جنرل میجر جنرل بابر افتخار نے پاکستان میں دہشت گردی کا بھارتی منصوبہ بے نقاب کرتے ہوئے بھارتی خفیہ تنظیم ’را‘ کی دہشت گردی کے لیے فنڈنگ کے شواہد پیش کر دیئے۔

x
Advertisement

انہوں نے کہا کہ ہم نے دنیا کے امن کے لیے بہت بڑا نقصان برداشت کیا ہے، کرتار پور راہداری گواہ ہے کہ پاکستان امن چاہتا ہے۔

فیصل جاوید کا کہنا ہے کہ پی ایس ایل پھر کرانے کا کریڈٹ پی سی بی کو جاتا ہے، وزیرِ اعظم عمران خان نے کہا تھا کہ پورا پی ایس ایل پاکستان میں کرائیں گے۔

یہ بھی پڑھیے

انہوں نے مزید کہا کہ اظہر علی پرفارمنس کی وجہ سے کپتانی سے ہٹے ہیں، پاکستان کرکٹ بورڈ نے خود اظہرعلی کو ہٹانے کا فیصلہ کیا۔

تحریکِ انصاف کے سینیٹر فیصل جاوید کا یہ بھی کہنا ہے کہ وزیرِ اعظم عمران خان پلیئرز کو صرف ٹپس دیتے ہیں ، وزیرِ اعظم کا مؤقف ہے کہ کپتان دلیر ہونا چاہیے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *