Categories
Breaking news

چین نے چاند پر اپنا جھنڈا گاڑ دیا ہے، چینی اسپیس سینٹر کی جانب سے تصدیق کر دی گئی

چین نے چاند پر اپنا جھنڈا گاڑ دیا

چین نے چاند پر اپنا جھنڈا گاڑ دیا ہے، چینی اسپیس سینٹر کی جانب سے اس کی تصاویر بھی جاری کر دی گئی ہیں۔

چین نے چاند سے نمونے اکھٹا کرنے کے لیے خلائی مشن چاند پر بھیجا تھا، جس نے چاند کی زمین پر ایک بار پھر چینی پرچم لہرا دیا ہے۔

یہ تصاویر چین کی قومی خلائی انتظامیہ نے آج جاری کی ہیں، جس میں چانگ 5 نامی خلائی گاڑی کو چینی قومی پرچم لہراتے ہوئے دکھایا گیا ہے، چین نے اس بار جینئن کپڑے سے بنا ہوا جھنڈا چاند پر بھیجا ہے۔

تصاویر ایک پینورامک کیمرے سے لی گئی ہیں جو خلائی گاڑی پر نصب تھا، یہ خلائی گاڑی جمعرات کو چاند سے نمونے لے کر جمعرات کو واپس ہوئی تھی۔

واضح رہے کہ چین کا چانگ فائیو تحقیقات مشن 24 نومبر کو لانچ کیا گیا تھا، اور یکم دسمبر کو یہ خلائی گاڑی چاند پر اوشین آف اسٹارمز کے شمال میں اتر گئی تھی۔

گزشتہ روز اس نے چاند پر سے مٹی کے نموے اور پتھر جمع کرنے کا کام مکمل کیا اور واپسی کے لیے اڑان بھری، چانگ 5 نے دو طریقوں کی مدد سے نمونے اکھٹے کیے جن میں سے پہلا آسان اور سادہ تھا جب کہ دوسرے میں روبوٹ نے اپنے بازوؤں کی مدد سے وہاں پر ڈرلنگ کی اور پھر نمونے حاصل کیے۔

رپورٹ کے مطابق خلائی گاڑی نے چاند کی 2 کلومیٹر گہرائی سے نمونے حاصل کیے اور ڈیٹا مانیٹرنگ میں بیٹھے ماہرین کو بھیجا۔

چانگ فائیو مشن کو چینی خلائی تاریخ کا سب سے پیچیدہ اور چیلنجنگ مشن سمجھا جاتا ہے، اور یہ گزشتہ چالیس برسوں میں چاند سے نمونے لانے والا دنیا کا پہلا مشن ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *