Categories
Breaking news

چوہدری برادران سے جرمن سفیر کی ملاقات

Advertisement
چوہدری برادران سے جرمن سفیر کی ملاقات

لاہور میں مسلم لیگ نون کے رہنماؤں، چوہدری برادران چوہدری شجاعت حسین اور چوہدری پرویز الٰہی سے جرمن سفیر ڈاکٹر برن ہارڈ اسٹیفن شلیگ ہیک نے ملاقات کی ہے۔

Advertisement

ملاقات کے دوران چوہدری برادران اور جرمن سفیر کے درمیان دونوں ممالک میں باہمی تجارت، ملکی، عالمی، سیاسی صورتِ حال اور باہمی دلچسپی کے امور پر گفتگو ہوئی۔

Table of Contents

x
Advertisement

جرمن سفیر نے چوہدری شجاعت حسین کی خیریت بھی دریافت کی۔

پرویزالہٰی اور خواجہ برادران کی ملاقات کی اندرونی کہانی

ذرائع کے مطابق خواجہ سعد رفیق نے چوہدری پرویز الہٰی سے کہا کہ آپ نے شیر بن کر حمزہ شہباز اور سلمان رفیق کے پروڈکشن آرڈر جاری کیے، اوپر سے دباؤ کے باوجود حمزہ شہباز اور سلمان رفیق کے پروڈکشن آرڈر پر عمل بھی کرایا۔

اس موقع پر چوہدری پرویز الٰہی نے کہا کہ دونوں ملکوں میں تعلقات مضبوط بنیادوں پر استوار کرنے کی ضرورت ہے، اوور سیز پاکستانی جرمنی کی ترقی کے لیے تعاون کر رہے ہیں، پاکستان میں جرمن مصنوعات کو بہت پسند کیا جاتا ہے۔

چوہدری شجاعت حسین نے کہا کہ پاکستان ایک خوبصورت اور امن پسند ملک ہے، تمام ممالک کے سفیر شمالی علاقہ جات جا کر قدرتی خوبصورتی کو بیان کرتےہیں۔

جرمن سفیر ڈاکٹر برن ہارڈ اسٹیفن شلیگ ہیک نے کہا کہ پاکستان اور جرمنی کے درمیان دوستانہ تعلقات قائم ہیں، پاکستان کے لوگ ملنسار اور محبت کرنے والے ہیں۔

یہ بھی پڑھیے

انہوں نے کہا کہ پاکستان میرا دوسرا گھر ہے، ہم پاکستانیوں کا جرمنی میں خصوصی خیال رکھتے ہیں، کورونا وائرس کے خاتمے کے لیے فائزر کی ویکسین کی پاکستان کو جلد فراہمی کے لیے کوشاں ہیں۔

ڈاکٹر برن ہارڈ اسٹیفن شلیگ ہیک کا یہ بھی کہنا ہے کہ چوہدری پرویز الٰہی کے دور میں عوامی فلاحی منصوبوں کی وجہ سے پنجاب نے خوب ترقی کی۔

جرمن سفیر نے اس موقع پر چوہدری شجاعت حسین کو اپنی کتاب کا تحفہ بھی پیش کیا۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *