Categories
Breaking news

چاہتے ہیں PTI سے متعلق الیکشن کمیشن کا فیصلہ جلد آ جائے، احسن اقبال

Advertisement
چاہتے ہیں PTI سے متعلق الیکشن کمیشن کا فیصلہ جلد آ جائے، احسن اقبال

مسلم لیگ نون کے رہنما احسن اقبال کہتے ہیں کہ چاہتے ہیں کہ الیکشن کمیشن کا پی ٹی آئی سے متعلق فارن فنڈنگ کیس کا فیصلہ جلد از جلد آ جائے۔

Advertisement

’جیو نیوز‘ کے مارننگ شو ’جیو پاکستان‘ میں گفتگو کرتے ہوئے نون لیگی رہنما احسن اقبال نے کہا کہ منتخب وزیرِاعظم کے خلاف 6 ماہ میں فیصلہ آگیا مگر پی ٹی آئی کے خلاف اتنے عرصے سے نہیں آ رہا۔

احسن اقبال کا حکومت پر اپوزیشن کی سراغ رسانی کا الزام

مسلم لیگ (ن) کے سینئر رہنما احسن اقبال نے حکومت پر اپوزیشن کی سراغ رسانی اور جھوٹ مقدمات قائم کرنے کا الزام عائد کیا ہے۔

x
Advertisement

انہوں نے کہا کہ اپوزیشن کا الیکشن کمیشن کے پاس جانا علامتی ہے، پی ٹی آئی نے غیرقانونی ذرائع سے فنڈنگ لی اوران فنڈز کو ڈکلیئر نہیں کیا۔

احسن اقبال کا مزید کہنا ہے کہ مسلم لیگ نون کا کوئی خفیہ اکاؤنٹ نہیں ہے، نون لیگ نے ممنوعہ ذرائع سے کوئی فنڈنگ بھی نہیں لی ہے۔

یہ بھی پڑھیے

رہنما مسلم لیگ نون نے یہ بھی کہا کہ پی ٹی آئی کے خلاف کیس چل رہا ہے اور جب یہ گندی ہو رہی ہے تو اس نے نون لیگ کے خلاف درخواست دائر کر دی ہے۔

واضح رہے کہ اپوزیشن اتحاد پاکستان ڈیمو کریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) پی ٹی آئی کے خلاف فارن فنڈنگ کیس کے فیصلے میں تاخیر کے خلاف آج اسلام آباد میں الیکشن کمیشن کے دفتر کے سامنے احتجاج کر رہی ہے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *