Categories
Breaking news

چاہتا ہوں قوم پولیس کو پسند کرے: عمران خان

وزیرِ اعظم عمران خان کہتے ہیں کہ فوج سرحدوں کی محافظ، جبکہ پولیس شہریوں کی محافظ ہوتی ہے، میں چاہتا ہوں کہ قوم پولیس کو پسند کرے۔

Advertisement

اسلام آباد کی پولیس لائنز میں پاسنگ آؤٹ پریڈ کی تقریب سے وزیرِ اعظم عمران خان نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جن سیاستدانوں نے غلط راستے سے پیسہ بنایا، وہ ان کے کسی کام نہ آیا۔

انہوں نے کہا کہ چوری کے پیسے کا کوئی فائدہ نہیں، یہ کسی کام نہیں آتا، بچوں کو والد کی چوری بچانے کے لیے جھوٹ بولنا پڑ رہا ہے۔

وزیرِ اعظم عمران خان آئے، تقریر کی، بریفنگ لیئے بغیر چلے گئے

وزیرِاعظم عمران خان وزارتوں اور ڈویژنز کی کارکردگی کا جائزہ لینے کے سلسلے میں آئے، تقریر کی اور وزارتوں کی بریفنگ لیئے بغیر چلے گئے۔

عمران خان کا کہنا ہے کہ قوم کی جان و مال کی حفاظت ہونے تک قوم ترقی نہیں کر سکتی، کے پی میں حکومت میں آئے تو پولیس کا مورال گرا ہوا تھا۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان تحریکِ انصاف نے خیبر پختون خوامیں پولیس کو تبدیل کیا، میں نے کے پی کی پولیس کو تبدیل ہوتے دیکھا ہے۔

وزیرِ اعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ کئی دفعہ آسان راستہ تباہی کا راستہ ہوتا ہے، سمجھتا ہوں کہ پولیس کو ملنےوالی تنخواہ کافی نہیں ہے۔

یہ بھی پڑھیے

انہوں نے کہا کہ پولیس کی تنخواہوں کے معاملے پر وزیرِ خزانہ عبدالحفیظ شیخ سے بات کروں گا، اسلام آباد پولیس کی تنخواہ پنجاب پولیس کے برابر کرنے پر غور کریں گے، اسلام آباد پولیس کے اہل کاروں کو بھی ہیلتھ کارڈ دیں گے۔

عمران خان نے مزید کہا کہ وزیرِاعظم ہاؤس کے 60 سے 70 فیصد اخراجات کم کیئے ہیں، پانچواں مہینہ ہے کہ کرنٹ اکاؤنٹ خسارہ سر پلس میں ہے۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ صرف سمندر پار پاکستانی ملک کو اٹھا سکتے ہیں، اوورسیز پاکستانیوں کو اعتماد نہیں کہ ان کی انویسٹمنٹ محفوظ رہے گی، ان کا اعتماد بڑھانے کے لیے پولیس کا بہت اہم کردار ہے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *