Categories
Breaking news

پی ڈی ایم میں جتنی جماعتیں، اتنے ہی بیانیئے ہیں: گورنر پنجاب

Advertisement
پی ڈی ایم میں جتنی جماعتیں، اتنے ہی بیا نیے ہیں: گورنر پنجاب

پنجاب کے گورنر چوہدری محمد سرور کہتے ہیں کہ اپوزیشن اتحاد پاکستان ڈیمو کریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) میں جتنی جماعتیں ہیں اتنے ہی بیانیئے ہیں۔

Advertisement

لاہور سے جاری کیئے گئے ایک بیان میں گورنر پنجاب چوہدری محمد سرور کا کہنا ہے کہ پی ڈی ایم عدم اعتماد کا سوچنے سے پہلے سینیٹ والی تحر یکِ عدم اعتماد کا فیصلہ یاد رکھے۔

کوشش ہوگی جلد لوگوں کو ویکسین لگائی جائے، چوہدری محمد سرور

گورنر پنجاب چوہدری محمد سرور کا کہنا ہے کہ ہماری کوشش ہوگی کہ ہم جلد ملک میں تمام لوگوں کو کورونا ویکسین لگوائیں۔

x
Advertisement

انہوں نے کہا کہ پارلیمنٹ کے باہر ناکام اپوزیشن پارلیمنٹ کے اندر بھی ناکام ہی ہو گی، پی ڈی ایم میں کوئی جماعت دوسری جماعت پر اعتماد کرنے کے لیے تیار نہیں۔

چوہدری سرور نے کہا کہ استعفے دیئے، نہ لانگ مارچ کیا، نہ ہی اب پی ڈی ایم تحریکِ عدم اعتماد لا سکے گی، وزیرِ اعظم عمران خان کسی صورت اپنے مؤقف سے پیچھے نہیں ہٹیں گے۔

انہوں نے کہا کہ سیاسی مخالفین کو سمجھ نہیں آ رہی کہ وہ اپنی سیاست کیسے بچائیں؟ اپوزیشن کے پاس حکومتی مینڈیٹ تسلیم کرنے کے سوا اب کوئی آپشن نہیں ہے۔

یہ بھی پڑھیے

گورنر پنجاب نے مزید کہا کہ مڈٹرم انتخابات کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا، عام انتخابات آئینی مدت پوری ہونے سے ایک دن بھی پہلے نہیں ہوں گے۔

چوہدری محمد سرور کا یہ بھی کہنا ہے کہ آئینی مدت پوری کرنا تحریکِ انصاف کا آئینی اور جمہوری حق ہے، حکومت نے اپنی کامیاب معاشی پالیسیوں سے پاکستان کو معاشی طور پر دیوالیہ ہونے سے بچایا ہے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *