Categories
Breaking news

پی پی میں ذرا سی غیرت ہے تو استعفے دے کر دکھائیں، حلیم عادل شیخ

پی پی میں ذرا سی غیرت ہے تو استعفے دے کر دکھائیں، حلیم عادل شیخ

رہنما پاکستان تحریک انصاف حلیم عادل شیخ کا لاہور جلسے سے متعلق کہنا ہے کہ پی ڈی ایم کا جلسہ غیر قانونی ہے، استعفوں کا شور نہیں کریں استعفے دیں، ان کو ذرا سی غیرت ہے تو استعفے دے کر دکھائیں۔

Advertisement

حلیم عادل شیخ نے عالمی وبا کورونا وائرس اور پی ڈی ایم کے جلسوں سے متعلق بات کرتے ہوئے کہا ہے کہ اقبال پارک میں پی ڈی ایم پاپا بچاؤ تحریک ہے، عذرا پیچو کہتی ہیں حالات خراب ہیں، تاج حیدر کہتے ہیں الیکشن کراؤ، پی ڈی ایم کا لاہور جلسہ ناکام ہوگا، یہ جلسہ کورونا پھیلانے کا باعث ہے۔

حلیم عادل نے کہا کہ یہ لوگ استعفے نہیں دیں گے ،صرف لوگوں کو پاگل بنا رہے ہیں، ان کو ذرا سی غیرت ہے تو استعفے دے کر دکھائیں۔

مریم نواز لاہور جلسے میں شرکت کیلئے روانہ

مسلم لیگ نون کی نائب صدر اور سابق وزیرِ اعظم میاں نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز جاتی امراء سے لاہور میں ہونے والے حکومت مخالف اتحاد پاکستان ڈیمو کریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کے جلسے میں شرکت کے لیے روانہ ہو گئیں۔

انصاف ہاوس کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے حلیم عادل شیخ نے کہا ہے کہ پاپا ڈیڈی مولانا موومنٹ صرف کرپشن اور چوری بچانے کے لیے نکلے ہیں، پی ڈی ایم پورا گریٹر اقبال بھر بھی دیں تو دس سے بارہ ہزار سے زائد لوگ نہیں ہوں گے۔

رہنما پی ٹی آئی حلیم عادل شیخ کا کہنا تھا کہ مریم نواز نااہل ہیں، لاہور میں نا اہل لوگوں کا جلسہ ہو رہا ہے، جو قانون کی خلاف ورزی کرے گا قانون ایکشن لے گا، پی ڈی ایم کے یہ لوگ چاہتے تھے ماڈل ٹاؤن والا واقعہ ہو، آج سے ان کی ناکامیاں نظر آنا شروع ہوجائیں گی۔

لاہوری آج جلسوں کے تمام ریکارڈ توڑ دیں گے: مولانا فضل الرحمٰن

اپوزیشن کے اتحاد پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کے سربراہ مولانا فضل الرحمٰن کہتے ہیں کہ آج لاہوری مینارِ پاکستان پر جلسوں کے تمام ریکارڈ توڑیں گے۔

انہوں نے مزید کہا آج لاہور میں پیپلزپارٹی کو لوگ نہیں مل رہے ہیں، پیپلز پارٹی کی تباہی کی ذمہ دار پی پی کی موجودہ قیادت ہے، لاہور میں شرکت کے لیے کراچی سے لوگ لے جا رہے ہیں، کراچی سمیت پورے سندھ سے لوگ لاہور کے لیے لے جائے جارہے ہیں، سندھ سے لوگ وہاں جاکر کوروناوائرس پھیلانے کا سبب بنیں گے۔

اُن کا کہنا تھا کہ آج کراچی میں کورونا کی شرح 21 فیصد ہے، وزیر اعلیٰ سندھ لوگوں سے ہاتھ جھوڑ کر احتیاط کا کہتے ہیں اور پیپلز پارٹی کی جانب سے جلسے جلوس کیے جا رہے ہیں۔

حلیم عادل شیخ کا کہنا تھا کہ ان کو پتا ہے عمران خان کسی کو نہیں چھوڑے گا، مولانا صاحب کو کس نے کہا تھا آپ ڈیل کرنے جاتے ہیں، ن لیگ لاہور کے علاوہ پنجاب میں کہیں نظر نہیں آتی، اقبال پارک میں چھ چھ فٹ کے فاصلے پر کرسیاں لگی ہیں۔

یہ 50ہزارکرسیاں بھر دیں تو میں سیاست چھوڑ دونگا، فیاض الحسن چوہان

وزیرکالونیز و جیل خانہ جات پنجاب فیاض الحسن چوہان کا کہنا ہے کہ وہ پی ڈی ایم قیادت کو چیلنج کرتےہیں کہ اقبال پارک میں 50 ہزار کرسیاں لگائیں اور بھریں، اگر اپوزیشن 50 ہزار کرسیاں بھر دے تو وہ اسی وقت سیاست کو خیر باد کہہ دیں گے، بصورت دیگر مکس اچار پارٹی ناٹک بند کرے اورابا جی کی کرپشن کا حساب دے۔

اُن کا سابق وزیر اعظم نواز شریف سے متعلق کہنا تھا کہ نواز شریف بولتے ہیں پیشی پر نہیں جاؤں گا کوروناوائرس لگ جائے گا، آج لاہور میں یہ لوگ کورونا وائرس کے پھیلاؤ کا باعث بنے ہیں۔

x
Advertisement

اُن کا سندھ حکومت پر تنقید کرتے ہوئے مزید کہنا تھا کہ فوڈ ڈیپارٹمنٹ میں کرپشن کرنے والوں کو کراچی پیکج پر بٹھا دیا ہے، ایکسائیڈ ڈیپارٹمنٹ میں ہر طرح کی کرپشن ہوئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ سروے کے مطابق اگلے الیکشن میں عمران خان کامیاب ہوں گے، انشا اللّٰہ عمران خان اگلی مرتبہ بھی وزیر اعظم بنیں گے۔

لوگوں کا جوش و ولولہ بتارہا ہے کہ آج فیصلہ کن گھڑی ہے، مریم اورنگزیب

مسلم لیگ ن کی ترجمان مریم اورنگزیب کا آج کے پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کے لاہور جلسے سے متعلق کہنا ہے لوگوں کا جوش و ولولہ بتارہا ہے کہ آج فیصلہ کن گھڑی ہے۔

حلیم عادل شیخ نے کہا کہ اسی دور میں اسٹاک ایکسچینج بلند ترین سطح پر گیا ہے، اگر پی ڈی ایم میں سندھ نے مارچ کیا تو ہم بھی مارچ کریں گے، ہم سندھ بچاؤ، پی پی بھگاؤ اور کرپشن مٹاؤ مارچ کریں گے۔

حلیم عادل شیخ نے کہا کہ ڈیپارٹمنٹ میں اربوں کی کرپشن کرنے والے افسران کی ایڈمنسٹیٹر اور کمشنر کراچی لگا دیا گیا پی ٹی ائی کے تفحظات ہیں، پیپلز پارٹی نے چار صوبوں کی پارٹی کو 4 ڈویژن تک پہنچا دیا۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *