Categories
Breaking news

پی ٹی آئی نے سیاست کیلئے مذہب کا استعمال کیا، مفتاح اسماعیل

پی ٹی آئی نے سیاست کیلئے مذہب کا استعمال کیا، مفتاح اسماعیل

وفاقی وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل کا کہنا ہے کہ عمران خان اور پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) والوں نےسیاست چمکانے کیلئے مذہب کا استعمال کیا۔

وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل نے امر بالمعروف و نہی عن المنکر کے بیان سے متعلق وضاحت دیتے ہوئے کہاکہ اپنی سیاست کو چمکانے کے لئے مذہب کو استعمال کرنا بند کریں۔

مفتاح اسماعیل نے اپنے بیان کی وضاحت کرتے ہوئے مزید کہا کہ میں نے کہا تھا عمران خان خود کی معروف سے مناسبت اور مخالفین کیلئے منکر کی بات کرتے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ پی ٹی آئی کی ٹرول آرمی نے میرے اوپر حملے شروع کردیئے، سفید جھوٹ بولا گیا، خدانخواستہ میں نے قرآن کی آیت پر کوئی بات کی ہے۔

عمران نیازی کو امریکا برا لیکن ڈالر اچھے لگتے ہیں، طلال چوہدری

مسلم لیگ ن کے رہنما طلال چوہدری نے شیریں مزاری کے بیان پر جواب دیتے ہوئے کہا ہے کہ عمران نیازی کو امریکا برا لیکن ڈالر بڑے اچھے لگتے ہیں

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ خان صاحب کا سیاست کے لئے مذہب کو استعمال کرنا قابل مذمت ہے، قرآن ہم سب کا ہے اس پر کوئی سیاست نہیں ہونی چاہیے۔

واضح رہے کہ مفتاح اسماعیل کے امر بالمعروف و نہی عن المنکر کے بیان کے جواب میں شیریں مزاری نے کہا تھا کہ مفتاح اسماعیل امریکا کی خوشامد کرتے ہوئے امر بالمعروف جیسے بنیادی اسلامی تصورِ کا مذاق اڑا رہے ہیں ۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published.