Categories
Breaking news

پاک، افغان، وسطِ ایشیاء مضبوط تجارتی روابط چاہتے ہیں: اسد قیصر

Advertisement
پاک، افغان، وسطِ ایشیاء مضبوط تجارتی روابط چاہتے ہیں: اسد قیصر

قومی اسمبلی کے اسپیکر اسد قیصر کہتے ہیں کہ ہم چاہتے ہیں کہ پاکستان، افغانستان اور وسطِ ایشیاء کے درمیان مضبوط تجارتی روابط ہوں۔

Advertisement

اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر نے سی پیک منصوبوں میں پارلیمنٹ کا کردار کے موضوع پر منعقدہ تقریب میں شرکت کی اور اس سے خطاب بھی کیا۔

Table of Contents

x
Advertisement

انہوں نے کہا کہ ماضی میں یہ خطہ معاشی سرگرمیاں کا مرکز ہوتا تھا، دہشت گردی کی وجہ سے اس خطے میں معاشی سرگرمیاں متاثر ہوئیں۔

اسپیکر اسد قیصر سے افغان ہم منصب کی اہم ملاقات

اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر سے اسپیکر افغان پارلیمنٹ میر رحمٰن رحمانی نے وفد کے ہمراہ ملاقات کی اور دو طرفہ پارلیمانی اور ملکی تعلقات، باہمی تجارت اور خطے کی معاشی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا۔

اسپیکر قومی اسمبلی نے کہا کہ افغانستان کے ساتھ تعلقات کا نیا دور شروع کر رہے ہیں، دسمبر میں وفد کے ساتھ افغانستان جاؤں گا۔

اسد قیصر کا کہنا ہے کہ خیبر پختون خوا کے لوگوں کو پہلی دفعہ وفاق کے منصوبے میں حصہ ملا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اقتصادی راہداری منصوبے کے بعد یہ خطہ معاشی سرگرمی کا مرکز ہو گا، سی پیک میں خیبر پختون خوا کا بنیادی حصہ ہو گا۔

یہ بھی پڑھیے

قومی اسمبلی کے اسپیکر اسد قیصر کا تقریب سے خطاب میں مزید کہنا ہے کہ سی پیک کے منصوبے پاکستان کے لیے بہت اہمیت کے حامل ہیں۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ ہم چاہتے ہیں کہ سی پیک کے منصوبوں سے عوام کو فائدہ ہو، ہم سی پیک کے منصوبوں میں مختلف ممالک کو بھی شامل کرنا چاہتے ہیں۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *