Categories
Breaking news

ٹرمپ ملکی قیادت کے لیے درکار ہنر سے خالی قرار، بھتیجی بھی میدان میں آگئی

Advertisement
Advertisement

ٹرمپ اور بھتیجی

ڈونلڈ ٹرمپ کی بھتیجی میری ٹرمپ نے چچا ٹرمپ کے دور صدارت کے خاتمے پر خوشی کا اظہار کیا ہے۔

میری ٹرمپ نے ڈونلڈ ٹرمپ کے دور صدارت کے خاتمے پر کہا ہے کہ جب تک بائیڈن حلف نہیں اٹھا لیتے تب تک مجھے چین نہیں آئے گا، ٹرمپ اب بھی تفریق پھیلانے کی کوشش کرتے رہیں گے۔

میری ایل ٹرمپ نے کہا ٹرمپ نے آج تک اپنی ہار قبول نہیں کی نہ وہ ایسا کریں گے، مجھے لگتا ہے کہ ہم نے کسی گولی سے خود کو بچایا ہے۔

میری نے ٹرمپ کو دفتر کے لیے ان فٹ اور ملکی قیادت کے لیے درکار ہنر سے خالی قرار دیا، اور خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا جو بائیڈن کے حلف اٹھانے تک انھیں چین نہیں آئے گا۔

واضح رہے کہ سائیکولوجسٹ میری نے ٹرمپ سے متعلق کئی انکشافات پر مبنی ایک کتاب بھی گزشتہ سال شائع کی تھی، وہ صدر ٹرمپ کی سخت ناقد رہی ہیں۔

میری نے وائٹ ہاؤس میں ٹرمپ کے آخری دن سے متعلق کہا کہ غالباً یہ ان کی زندگی کا بد ترین دن ہے، کیوں کہ ان انتظامیہ کا اس طرح شرم ناک انجام ہوا ہے۔

انھوں نے کہا جب وہ آفس چھوڑ کر جائیں گے تو ان کا چہرہ دیکھنے کے لائق ہوگا کیوں کہ مفت گالف کھیلنا ختم ہو جائے گا، چاپلوسی کرنے والا کوئی نہیں رہے گا، میڈیا اٹینشن ختم ہوگا، سوشل میڈیا بھی ختم ہو جائے گا کیوں کہ مجھے دیکھنے کی کوئی ضرورت نہیں ہوگی جب فیس بک اور ٹویٹر اپنے فیصلے تبدیل کریں گے، اور بہت سارے قانونی پریشانیاں الگ سے سامنے آئیں گی۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *