Categories
Breaking news

وفاقی کابینہ نے تحریک لبیک پاکستان سے متعلق سمری منظور کرلی

وفاقی کابینہ نے تحریک لبیک پاکستان سے متعلق سمری منظور کرلی

وفاقی کابینہ نے تحریک لبیک پاکستان سے متعلق سمری منظور کرلی، ٹی ایل پی پر پابندی ختم کرنے سے متعلق ریوو کمیٹی کو معاملہ بھیجا جائے گا۔

وفاقی کابینہ میں کنٹونمنٹ بورڈز میں بلدیاتی انتخابات کے شیڈول اوتر افغانستان پاکستان ٹرانزٹ ٹریڈ معاہدہ میں مزید 6 ماہ کی توسیع کی منظوری بھی دے دی۔

وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے میڈیا بریفنگ میں کہا کہ ملک معاشی سطح پر استحکام کی طرف بڑھ رہا ہے۔

شاہد خاقان کا بیان مضحکہ خیز ہے: فواد چوہدری

فواد چوہدری کا کہنا ہے خاقان عباسی کا الیکٹرونک ووٹنگ مشینوں کے استعمال کیخلاف بیان مضحکہ خیز ہے۔

وفاقی وزیر اطلاعات نے کہا کہ مسئلہ فلسطین کو عالمی سطح پر اجاگر کرنے پر وزیر خارجہ کی کوششوں کو سراہا گیا، الیکشن کمیشن اپنی سوشل میڈیا ٹیم کے خلاف کارروائی سامنے لائے۔

انہوں نے کہا کہ پریس کلب اور بار کونسل کے انتخابات کو الیکٹرونک ووٹنگ میشن کے ذریعے کرانے کی سہولت دیں گے، الیکشن کمیشن 85 لاکھ بیرون ملک تارکین وطن پاکستانیوں کو مرکزی دھارے میں لانے کے لیے اقدامات کرے۔

فواد چوہدری نے کہا کہ وفاقی کابینہ نے کورونا سے نمٹنے کےلیے بوسنیا کی امداد، این ٹی ڈی سی کے ایم ڈی کی عارضی تقرری، حیسکو کے سی ای او کی تقرری اور پاکستان ٹوبیکو بورڈ کے چیئرمین کی تقرری کی منظوری دے دی۔

فواد چوہدری کی سالگرہ کی تقریب کے چرچے

وفاقی وزیر برائے سائنس و ٹیکنالوجی فواد چوہدری کی اہلیہ اور بچوں کو ہمراہ سالگرہ کی تقریب کے چرچے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کابینہ کمیٹی ادارہ جاتی اصلاحات کے 29 اپریل کے فیصلوں کی توثیق جبکہ پاکستان ہاؤسنگ فاؤنڈیشن کے سی ای او کی تقرری کی منظوری مؤخر کردی۔

سی پیک سے متعلق چینی باشندوں کو ویزے کے لیے خصوصی طریقے کی منظوری بھی دے دی گئی ہے۔

وفاقی وزیر اطلاعات نے کہا کہ چینی باشندوں کو دو سال کے لیے ورک انٹری ویزا 48 گھنٹے میں دیا جائے گا، سی پیک سے متعلق درخواستوں کے لیے الگ ڈیسک قائم کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *