Categories
Breaking news

وزیراعلیٰ کا سابق کمشنر کوئٹہ کیخلاف انکوائری کا حکم

Advertisement
وزیراعلیٰ کا سابق کمشنر کوئٹہ کیخلاف انکوائری کا حکم

وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال خان نے سریاب روڈ کوئٹہ کی تعمیر کے منصوبے پر عمل درآمد میں غیر ضروری تاخیر پر سابق کمشنر کوئٹہ کے خلاف انکوائری کا حکم دے دیا ہے۔

وزیراعلیٰ نے اوستہ محمد روڈ کی تعمیر کو 10 حصوں میں تقسیم کرنے پر بھی سخت برہمی کا اظہار کرتے ہوئے اس کی انکوائری کا حکم دیا ہے، دونوں انکوائریاں وزیراعلیٰ کی معائنہ ٹیم کرے گی۔

Table of Contents

x
Advertisement

جام کمال نے یہ حکم کوئٹہ ترقیاتی پیکج اور شہر کی خوبصورتی سے متعلق منصوبے پر پیش رفت پر دی جانے والی بریفنگ کے دوران دیا ۔

وزیراعلیٰ نے کوئٹہ ترقیاتی پیکج میں شامل سڑکوں کے تعمیر کے منصوبوں پر عمل درآمد میں تاخیر پر ناپسندیدگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ منصوبوں میں غیر ضروری تاخیر، حکومت کے فنڈز اور وقت کا ضیاع کسی صورت قابل قبول نہیں ہے ۔

انہوں نے ہدایات دیتے ہوئے کہا کہ کوئٹہ ترقیاتی پیکیج کے منصوبوں پر عملدرآمد کے لیے محکمہ سی اینڈ ڈبلیو، منصوبہ بندی و ترقیات اور پروجیکٹ ڈائریکٹر موثر میکنزم تیار کرکے مائیکرو لیول مینجمنٹ کے لیے اقدامات اٹھائیں۔

وزیراعلیٰ نے خاص طور سے اے سی ایس منصوبہ بندی و ترقیات کو ہدایت کی کہ کوئٹہ پیکج کا جائزہ لینے کیلئے تمام اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت کرکے پروجیکٹ کے لئے انڈیپنڈنٹ پروجیکٹ ڈائریکٹرز کی تقرری کے لئے میکنزم وضع کرنے کے لیے آئندہ اجلاس میں سفارشات پیش کی جائیں۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *