Categories
Breaking news

وزیراعظم عمران خان طویل خطاب میں قوم کو سرپرائز نہ دے سکے

وزیراعظم عمران خان طویل خطاب میں قوم کو سرپرائز نہ دے سکے

وزیراعظم عمران خان کے سرپرائز کا قوم انتظار کرتی رہی لیکن وہ سرپرائز نہ دے سکے ۔

پریڈ گراؤنڈ میں امر بالمعروف جلسے سے عمران خان نے 1 گھنٹہ 50 منٹ طویل خطاب کیا لیکن وہ اپنے دعوے کے برعکس کوئی سرپرائز نہ دے سکے۔

وزیراعظم نے دوران خطاب حکومت کے خلاف بیرونی سازش سے متعلق خط لہرادیا

وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ اپوزیشن لوگوں کو خریدنے کےلیے پیسے لگا رہی ہے، حکومت کیا جان بھی جاتی ہے تو جائے لیکن میں انہیں کبھی معاف نہیں کروں گا۔

وزیراعظم نے دوران خطاب اپنی جیب سے ایک کاغذ نکالا، اسے لہرایا نہ تو دکھایا، نہ ہی مجمے کے سامنے اُسے پڑھا اور واپس جیب میں ڈال لیا۔

انہوں نے دعویٰ کیا کہ ہمیں تحریری دھمکی دی گئی ہے، یہ الزام نہیں ثبوت ہے، کوئی شک کر رہا ہے تو آف دی ریکارڈ آکر دیکھ لے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ ہم ملکی مفاد میں کوئی سمجھوتہ قبول نہیں کریں گے، آج پھر وہی سازش ہو رہی ہے، جو بھٹو کے خلاف ہوئی تھی، جس کا ہمیں 3 ماہ سے پتہ ہے۔

سینے کے راز بتادوں تو اپوزیشن منہ دکھانے کے قابل نہ رہے، شاہ محمود

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ میرے سینے میں بہت سے راز ہیں، چاک کردوں تو اپوزیشن منہ دکھانے کے قابل نہ رہیں۔

وزیراعظم نے انکشاف کیا کہ باہر سے ہماری حکومت تبدیل کرنے کی کوشش کی جارہی ہے، وہ الزام نہیں لگارہے، ان کے پاس خط ثبوت ہے، بہت سی باتیں ہیں، بہت جلد مناسب وقت پر سامنے لائی جائیں گی۔

اُن کا کہنا تھا کہ لندن میں بیٹھا ہوا شخص کس کس سے ملتا ہے، پاکستان میں بیٹھے کردار کس کے کہنے پر چل رہے ہیں، پیسہ باہر سے آرہا ہے، ہمارے لوگ استعمال ہو رہے ہیں، زیادہ تر انجانے میں لیکن کچھ جان بوجھ کر یہ پیسہ ہمارے خلاف استعمال کر رہے ہیں۔

عمران خان کے پاس کافی پتے موجود ہیں، غلام سرور خان

وفاقی وزیر ہوابازی غلام سرور خان نے دعویٰ کیا ہے کہ عمران خان کے پاس کافی پتے موجود ہیں، شاہ زین بگٹی کی کوئی اہمیت نہیں۔

عمران خان نے کہا کہ جب پارلیمنٹ میں ووٹنگ ہوگی، قوم سب کو دیکھے گی، منحرف ارکان کو پیغام دیتا ہوں کہ مخالفت میں ووٹ نہ ڈالنا، قوم کبھی معاف نہیں کرے گی، آپ کے پاس ایک ہی راستہ ہے کہ استعفیٰ دو۔

عمران خان نے آج بھی اپوزیشن کو نشانے پر رکھا اور کہا کہ ن لیگ والوں تم نے تو آصف زرداری کا پیٹ پھاڑ کر چوری کا پیسہ نکالنا تھا، تم بھی بھول گئے زرداری تو چور تھا۔

ان کا کہنا تھاکہ بلاول بھٹو زرداری تم نانا کے نام پر سیاست کر رہے ہو اور اپنے ہی نانا کے قاتلوں کے ساتھ بیٹھ گئے ہو۔

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ فضل الرحمان مجھے تمہاری سمجھ نہیں آئی، آپ اسلام کو اپنی ذات کے لیے استعمال کرتے ہو، اس لیے اللّٰہ آپ کو عزت نہیں دیتا۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published.