Categories
Breaking news

ورلڈ موبائل کانگریس کا میلہ28جون کو لگے گا،30،000 افراد کی شرکت متوقع

بارسلونا(دوست مانیٹرنگ ڈیسک)کورونا وائرس کی تباہی کے بعد موبائل ورلڈ کانگریس 2021جون کی 28 تاریخ کو بارسلونا میں ہونے جا رہی ہے۔ جی ایس ایم اے کے سی ای او جان ہفمین(John Hoffman) بارسلونا میں ایم ڈبلیو سی سے “بہت خوش” ہے۔جان ہفمین نے کہا کہ 2025 سے پیرس اور میلان میلے کی میزبانی کے لئے “انتہائی دلچسپ” مقامات ہیں۔موبائل ورلڈ کانگریس 2021 میں تقریبا 30،000 افراد شرکت کریں گے۔ جان ہفمین نے پیش گوئی کی ہے کہ صحت کے بحران سے قبل میلے میں کانگریس مین اور نمائش کرنے والی کمپنیوں کے تعداد کو پہلے والی سطح پر لانے میں “دو سال” لگیں گے۔ اس سے قبل میلہ میں 109،000 شرکاء کے ساتھ یہ تاریخ کا سب سے بہترین ایڈیشن تھا۔

ای ایف ای کو دیئے گئے ایک انٹرویو میں ہفمین کو یقین ہے کہ 2022 تک میلہ وبائی بیماری کے اثر سے نکل جائے گا۔میں چاہتا ہوں کہ یہ میلہ اتنا ہی بڑا ہو جتنا پہلے ہوتا تھا ، لیکن کمپنیوں کو اسے دیکھنے کی ضرورت ہے۔ اگر انھوں نے دو سالوں میں حصہ نہیں لیا ہے تو کیا پھر بھی ان کے آنے کا کوئی معنیٰ ہے؟ میلے کے آرگنائزنگ بورڈ کے سی ای او نے کہا کہ اسی رفتار کو دوبارہ شروع کرنا ہوگا۔

اس سال MWC 2021 کے ایڈیشن میں ایک ہزار نمائش کرنے والی کمپنیاں حصہ لیں گی۔صحت اور معاشی بحران کے ساتھ ساتھ اینٹی کوویڈ پابندیوں کی وجہ سے ، متعدد کمپنیوں جیسے ووڈافون ، ایرکسن ، سیمسنگ ، سونی ، نوکیا اور ژاؤومی نے پہلے ہی اعلان کیا ہے کہ وہ عملی طور پر اس تقریب میں شرکت نہیں کریں گی۔
فی الحال ہاف مین کے مطابق اس میلہ میں شرکت کے لئے قریب 25،000 افراد رجسٹرڈ ہیں ، جو 28 جون کو شروع اور یکم جولائی کو اختتام پذیر ہوگا۔ تنظیم کا اندازہ ہے کہ حتمی حاضری کا انحصار بڑی حد تک “مقامی شرکت” پر ہوگا ، جو مجموعی طور پر 50٪ کے قریب ہوگا۔ سی ای او نے کہا اس میں ہسپانوی آبادی اور جنوبی یورپ کے باقی ممالک شامل ہیں۔

اسی انٹرویو میں جان ہفمین نے کہا کہ پیرس اور میلان جیسے شہر موبائل ورلڈ کانگریس کی میزبانی کے لئے انتہائی دلچسپ مقامات ہیں، حالانکہ ان کا کہنا تھا کہ وہ” بہت خوش ہیں “کہ میلہ بارسلونا میں لگا ہوا ہے۔ ایم ڈبلیو سی کے اعلی عہدیدار نے بتایا ہے کہ جی ایس ایم اے ایم ڈبلیو سی کو یورپ میں رکھنا چاہتا ہے ، کیونکہ یہ ریاستہائے متحدہ اور چین کے مابین ایک “غیر جانبدار علاقہ” ہے ، جو دو بڑی تکنیکی طاقت ہے۔فی الحال اس بات کی ضمانت دی جارہی ہے کہ کانگریس 2024 تک بارسلونا میں ہی رہے گی ، لیکن اس پروگرام کے منتظمین نے ابھی تک “تجزیہ” نہیں کیا ہے کہ وہ اس کے بعد کیا کریں گے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *