Categories
Breaking news

والد جواب کے ساتھ ذاتی حیثیت میں عدالت میں پیش ہوں گے: بیٹا رانا شمیم

گلگت بلتستان کے سابق چیف جج رانا شمیم کے بیٹے احمد حسن رانا ایڈووکیٹ کا کہنا ہے کہ والد رانا شمیم جواب کے ساتھ ذاتی حیثیت میں عدالت میں پیش ہوں گے۔

سابق چیف جج GB رانا شمیم غیر حاضر، بیٹا عدالت میں پیش

سپریم ایپلیٹ کورٹ گلگت بلتستان کے سابق چیف جج رانا محمد شمیم کے بیانِ حلفی پر خبر شائع کرنے کے معاملے میں عدالتی نوٹس کے باوجود سابق چیف جج گلگت بلتستاسپریم ایپلیٹ کورٹ گلگت بلتستان کے سابق چیف جج رانا محمد شمیم کے بیانِ حلفی پر خبر شائع کرنے کے معاملے میں عدالتی نوٹس کے باوجود سابق چیف جج گلگت بلتستان رانا شمیم آج غیر حاضر رہے جبکہ ان کے صاحبزادے احمد حسن رانا ایڈووکیٹ عدالت میں پیش ہوئے۔ن رانا شمیم آج غیر حاضر رہے جبکہ ان کا بیٹا عدالت میں پیش ہو گیا۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے سابق چیف جج گلگت بلتستان رانا شمیم کے بیٹے احمد حسن رانا ایڈووکیٹ نے کہا کہ رانا شمیم کا بیٹا بھی ہوں اور اب خوش قسمتی سے ان کا وکیل بھی ہوں۔

انہوں نے کہا کہ آج کیس ملتوی ہو کر 26 نومبر تک چلا گیا ہے، فیصل واؤڈا نے ایک ٹی وی ٹاک شو میں اول فول بولا ہے۔

ثاقب نثار نے جج کو حکم دیا الیکشن سے پہلے نواز شریف اور مریم چھوٹنے نہیں چاہئیں، سابق چیف جج گلگت بلتستان کا انکشاف

اسلام آباد (انصار عباسی) گلگت بلتستان کے سابق چیف…

احمد حسن رانا ایڈووکیٹ نے کہا کہ فیصل واؤڈا نے کہا کہ رانا شمیم کے بیٹے کو نوازا گیا اور ایڈووکیٹ جنرل بنایا گیا، حالانکہ میں کبھی بھی ایڈووکیٹ جنرل نہیں رہا، البتہ اسسٹنٹ ایڈووکیٹ جنرل رہا ہوں۔

ان کا کہنا ہے کہ آپ ریکارڈ اٹھا کر دیکھ سکتے ہیں کہ 6 مہینے میں میرا کام کیسا رہا، آپ کو پتہ چلے گا کہ میں میرٹ پر بھرتی ہوا تھا یا پرچی پر۔

جج رانا محمد شمیم کے صاحبزادے احمد حسن رانا ایڈووکیٹ نے مزید کہا کہ یہ انکوائری طلب معاملہ ہے اور یہ سپریم جوڈیشل کونسل میں جانا چاہیئے۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ سپریم جوڈیشل کونسل میں شہادتیں ریکارڈ ہوں، جو حق پر ہے وہ سرخرو ہو جائے گا، میرے والد کا مؤقف یہ ہے کہ وہ اپنے بیانِ حلفی پر اسٹینڈ کرتے ہیں۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published.