Categories
Breaking news

نیب کے بعد FIA نیازی گٹھ جوڑ نے سیاسی انتقام کی ذمہ داری سنبھال لی،مریم اورنگزیب

نیب کے بعد FIA نیازی گٹھ جوڑ نے سیاسی انتقام کی ذمہ داری سنبھال لی،مریم اورنگزیب

مسلم لیگ نون کی ترجمان مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ نیب نیازی گٹھ جوڑکی ناکامی کے بعد ایف آئی اے نیازی گٹھ جوڑ نے سیاسی انتقام کی ذمہ داری سنبھال لی۔

مریم اورنگزیب نے کہا کہ عمران صاحب نے اپنے دفترکا ناجائز استعمال کیا، شہباز شریف اور حمزہ شہباز کو ایف آئی اے کا نوٹس بھجوایا۔

انہوں نے کہا کہ یہ وہی الزامات ہیں جن کا شہبازشریف اور حمزہ شہباز دوران قید پہلے ہی جواب دے چکےہیں، جہانگیر ترین کواین آراو دینے کے بعد عوام کی توجہ ہٹانے کو شہباز شریف اور حمزہ کو ایف آئی اے بلایا گیا۔

مریم اورنگزیب کا فواد چوہدری کو نئی نوکری ڈھونڈنے کا مشورہ

ترجمان مسلم لیگ نون مریم اورنگزیب نے وفاقی وزیر برائے سائنس و ٹیکنالوجی فواد چوہدری کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے نئی حکمت عملی کے تحت نئی نوکری ڈھونڈنے کا مشورہ دے دیا۔

مریم اورنگزیب نے کہا کہ سوچی سمجھی سازش کے تحت شہبازشریف اور حمزہ شہباز کو ایف آئی اے بلایا گیا ہے، عوام کی جیب خالی ہے، اس لیے یہ بجٹ جعلی ہے کا سچ بولنے پر شہبازشریف کو ایف آئی اے بلایا گیا۔

انہوں نے کہا کہ بجٹ میں 383 ارب کے ٹیکس،منہگائی کا نیا سونامی لانے سے توجہ ہٹانے کیلئےشہبازشریف کوبلایا گیا،عمران صاحب کا پست ذہن خواتین اورمعصوم بچوں کے قاتلوں اورمجرموں کی وکالت کرتا ہے، عمران صاحب کا ذہن سیاسی انتقام میں پاگل ہوچکا ہے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *