Categories
Breaking news

“میں نے ٹی وی پروگرام میں کیا گیا اپنا یہ وعدہ پورا کردیا” جہانگیر ترین نے ایسا اعلان کردیا کہ عوام کو یقین نہ آئے

Advertisement

لندن (ڈیلی پاکستان آن لائن) پاکستان تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین کا کہنا ہے کہ انہوں نے یوٹیلٹی سٹورز کو 67 روپے کلو کے حساب سے چینی فراہم کرنے کا اپنا وعدہ پورا کردیا ہے۔

Advertisement
Advertisement
www.idgod.ph

اپنے ایک ٹویٹ میں جہانگیر ترین نے کہا کہ انہیں اس بات کی تصدیق کرتے ہوئے خوشی ہورہی ہے کہ ان کی جے ڈی ڈبلیو شوگر ملز لمیٹڈ نے یوٹیلٹی سٹورز کو 67 روپے کے حساب سے 20 ہزار ٹن چینی کی فراہمی مکمل کردی ہے۔

انہوں نے بتایا کہ اس وقت شوگر ملوں سے چینی کا ریٹ 90 روپے ہے لیکن ہم نے یوٹیلٹی سٹورز کو 67 روپے کے حساب سے چینی فراہم کی۔ مجھے اس بات کی خوشی ہے کہ میں نے ایک ٹی وی پروگرام میں جو وعدہ کیا تھا وہ پورا کردیا ہے۔ یہاں یہ بھی واضح رہے کہ اس وقت مارکیٹ میں عام صارفین کیلئے چینی فی کلو 100 روپے کے حساب سے دستیاب ہے۔

وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کا بغیر پروٹوکول لاہور کے مختلف علاقوں کا دورہ،صفائی کے ناقص انتظامات پراظہار برہمی

خیال رہے کہ پاکستان میں جس وقت چینی کی قیمت اچانک 70 روپے ہوئی تھی جب سماء ٹی وی کے اینکر ندیم ملک کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے جہانگیر ترین نے 67 روپے کے حساب سے چینی کی فراہمی کا وعدہ کیا تھا۔ 11 فروری کو جہانگیر ترین نے کہا تھا کہ ان کا مارکیٹ میں شیئر 20 فیصد ہے اور وہ یوٹیلٹی سٹورز کو اپنے حصے کی 20 ہزار ٹن چینی 67 روپے فی کلو کے حساب سے دینے کو تیار ہیں۔

I am pleased to confirm that,JDW Sugar Mills Ltd, has completed the supply of 20,000 tons of Sugar to Utility Stores at the heavily discounted price of Rs 67/kg. Current ex mill price is Rs 90/kg. Happy to have met my commitment made in a TV prgmme ????

اکیلا رہنے کی خواہش، بھائی نے آئسکریم میں بہن کو زہر کھلا دیا

— Jahangir Khan Tareen (@JahangirKTareen) August 15, 2020

مزید :

Breaking Newsاہم خبریںقومی

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *