Categories
Breaking news

مولانا صاف ہیں تو اثاثے پیش کر دیں بات ختم ہوجائے گی، مولانا شجاع الملک

Advertisement
مولانا صاف ہیں تو اثاثے پیش کر دیں بات ختم ہوجائے گی، مولانا شجاع الملک

سابق ممبر قومی اسمبلی مولانا شجاع الملک نے کہا ہے کہ نیب قومی ادارہ ہے، مولانا کو نوٹس دیا تو دھرنا دینے کی ضرورت نہیں ، صاف ہیں تو اثاثے پیش کردیں، اگر کچھ نہیں تو بات ختم ہوجائے گی۔

مولانا شجاع الملک نے اپنے ایک بیان میں کہا کہ چیئرمین نیب سمیت کسی کے سامنے دھرنے کی ضرورت نہیں، نیب ملک میں کسی کو بھی نوٹس جاری کرسکتا ہے، ہم سیاسی لوگ ہیں ہمیں چھپنا نہیں چاہیے۔

Table of Contents

x
Advertisement

انہوں نے کہا کہ جے یو آئی ف میں شہنشاہیت اور موروثیت کا رجحان پیدا کیا جا رہا ہے، ہماری رکنیت سے متعلق فیصلہ عجلت میں کیا گیا، کمیٹی بن گئی تو توقع تھی ہم سے مسئلے کے بارے میں پوچھا جائے گا۔

فضل الرحمٰن، مخالفین آمنے سامنے، مولانا محمد خان شیرانی، حافظ حسین احمد، سینیٹر مولانا گل نصیب، مولانا شجاع الملک کو نکالنے پر فریقین کا اپنا اپنا موقف

اسلام آباد، ڈیرہ اسماعیل خان، کوئٹہ (نمائندہ…

شجاع الملک نے کہا کہ مسئلہ پارٹی کے اندر اصلاح کا تھا۔

واضح رہے کہ جمعیت علمائے اسلام ف کی انضباطی کمیٹی نے سابق چیئرمین اسلامی نظریاتی کونسل مولانا خان شیرانی سمیت سینئر رہنمائوں حافظ حسین احمد، سابق سینیٹر مولانا گل نصیب اور سابق ممبر قومی اسمبلی مولانا شجاع الملک کے متنازع بنایات اور پارٹی پالیسی سے انحراف پر سخت ایکشن لیتے ہوئے انکی پارٹی کے شوریٰ سے باہر اور رکنیت کے خاتمے کا اعلان کردیا۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *