Categories
Breaking news

مولانا سے پچھلی دفعہ بھی ہاتھ ہوا اس بار بھی ایسا ہی ہوگا: وزیر داخلہ

Advertisement

وزیر داخلہ شیخ رشید

وزیر داخلہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ مریم نواز براڈ شیٹ پڑھیں ان کا کیس بہت خراب ہے اور یہ آپ پر دوسرا پاناما کھلنے جارہاہے۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس میں وزیر داخلہ شیخ رشید کا کہنا تھا کہ پی ڈی ایم کے احتجاج میں شرکت کرنے والی گاڑیوں میں ایک ایک بندہ بیٹھا تھا، جلسے میں لیڈر بڑے تھے لیکن کارکن نہیں تھے جب کہ سب کی رائے ہے کہ جلسے میں 3 ہزار سے زیادہ افراد نہیں تھے اور آج کے شو کے بعد اپوزیشن کے لانگ مارچ کا خیر مقدم کرتے ہیں۔

Advertisement

وزیر داخلہ شیخ رشید نے کہا کہ اسلام آباد میں اقتدار کے بھوکوں کا جمعہ بازار لگا ہوا تھا جب کہ مریم نواز براڈ شیٹ پڑھیں ان کا کیس بہت خراب ہے، مریم نواز براڈ شیٹ کا مطالعہ کرنے کے بعد اس پر تبصرہ کریں، براڈ شیٹ کیس آپ کے اوپر دوسرا پاناما کھلنے جارہاہے ۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ اقتدار کا کھیل مولانا فضل الرحمن کے نصیب میں ہی نہیں، جب دینی طلبہ نے گن اٹھائی ہوئی تو مولانا اس وقت مشرف کے ساتھ تھے تاہم آج مدارس کی انتظامیہ اور علماء کا شکریہ ادا کرتا ہوں کہ انہوں نے طلبا نہیں بھیجے، مولانا کا درد بہت سیریس ہے لہذا جو کچھ قوم نے کہا آپ اسی قابل ہیں جب کہ مولانا سے پچھلی دفعہ بھی ہاتھ ہوا اس بار بھی ایسا ہی ہوگا۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *