Categories
Breaking news

ملکی اور غیر ملکی کھلاڑیوں کی محمد حفیظ کو خراج تحسین

ملکی اور غیر ملکی کھلاڑیوں کی  محمد حفیظ کو خراج تحسین کرکٹ کے پروفیسر نے بین الاقوامی کرکٹ کو خیرباد کہا تو ملکی اور غیر ملکی کھلاڑیوں نے انہیں خراج تحسین پیش کرتے ہوئے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

جنوبی افریقا کے سابق فاسٹ بالر ڈیل اسٹین نے محمد حفیظ کو بہترین کریئر پر خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ آپ نے اس کھیل کو درست طریقے سے کھیلا۔ آپ نوجوان نسل کے لیے ایک بہترین مثال ہیں۔

Many a great battle with this man, end of the day, we had the best time and memories we can enjoy forever!
Congratulations on a wonderful international career!
Inspired your nation and played the game the right way, well done ? @MHafeez22 pic.twitter.com/dJ9zyjcVYT

— Dale Steyn (@DaleSteyn62) January 3, 2022

پاکستانی کپتان بابر اعظم نے محمد حفیظ کے نام ہیپی ریٹائرمنٹ پروفیسر کا پیغام دیتے ہوئے کہا کہ ایک شاندار کریئر مکمل ہو گیا۔ حفیظ بھائی سے بہت کچھ سیکھنے کو ملا۔

A memorable career comes to an end. I have learnt a lot from @mhafeez22 bhai and his experiences. Thank you for your guidance along the time we shared on the field. Happy retirement, professor! ? pic.twitter.com/5pF34pPW9J

— Babar Azam (@babarazam258) January 3, 2022

کامران اکمل نے محمد حفیظ کو استاد کہہ کر مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ محمد حفیظ ایک شاندار کھلاڑی اور ٹیم میٹ تھے۔ پاکستان کرکٹ کی خدمت کرنے پر آپ شکریہ کے مستحق ہیں۔

فخر زمان نے محمد حفیظ کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ آپ ایک بے غرض اور مخلص انسان ہیں۔ آپ سے بہت کچھ سیکھا۔

Oye Ustaada @MHafeez22 great international career MaShAllah…You have been an outstanding player & a team mate.Thank you for serving Pakistan cricket. All the very best for future Happy Retirement Ustaad G! pic.twitter.com/n2U5bB3kD2

— Kamran Akmal (@KamiAkmal23) January 3, 2022

آل راؤنڈر شاداب خان نے کہا محمد حفیظ آپ نے ایک شاندار کریئر دیکھا جس پر آپ مبارکباد کے مستحق ہیں۔

فاسٹ بالر محمد عرفان، نسیم شاہ اور ٹیسٹ کرکٹر شان مسعود سمیت دیگر کھلاڑیوں نے بھی پروفیسر کو ریٹائرمنٹ پر شاندار کریئر کی مبارکباد دی اور کرکٹ کے لیے ان کی خدمات کو خراج تحسین پیش کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.