Categories
Breaking news

مشتبہ لائسنس، 262 پائلٹس کی فہرست جاری

Advertisement
مشتبہ لائسنس، 262 پائلٹس کی فہرست جاری

وزارتِ ہوابازی نے مشتبہ لائسنس رکھنے والے 262 پائلٹس کی فہرست جاری کر دی، جن میں پی آئی اے کے 141، ایئر بلیو کے 9 اور سرین ایئر کے 10 پائلٹس شامل ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ وزارتِ ہوابازی کی جانب سے جاری کی گئی اس فہرست میں پالپا کے سینئر عہدیداران بشمول ترجمان پالپا کیپٹن قاسم قادر بھی شامل ہیں۔

ذرائع نے مزید بتایا ہے کہ پنجگور حادثے میں جہاز کے کپتان یحییٰ سندھیلا بھی شامل ہیں، پنجگور حادثے کے بعد سے مشتبہ لائسنس کا اسکینڈل سامنے آیا ہے۔

جعلی پائلٹس اڑتے میزائل، پیسے لیکر لائسنس دینے پر قصور سول ایوی ایشن کا ہوا پائلٹ کا نہیں، معیشت بیٹھ چکی، بحران کو دیکھنے والا کوئی نہیں، چیف جسٹس

اسلام آباد(نمائندہ جنگ/ٹی وی رپورٹ)سپریم کورٹ آف…

ذرائع کا یہ بھی کہنا ہے کہ کچھ لابیز پی آئی اے کا یورپ اور شمالی امریکا کا آپریشن بند کرانے کے لیے سرگرم ہیں۔

دوسری جانب پاکستان کی قومی ایئر لائن پی آئی اے کے ترجمان کا کہنا ہے کہ پی آئی اے نے فی الفور اپنے تمام 141 پائلٹس گراؤنڈ کر دیئے ہیں۔

ترجمان پی آئی اے کا کہنا ہے کہ پی آئی اے کے سی ای او ایئر مارشل ارشد ملک نے وزارتِ ہوابازی کو اس ضمن میں آگاہ کر دیا ہے۔

یہ بھی پڑھیئے:۔

جعلی ڈپلومہ کیس بھگتنے والے دوسروں کی ڈگری چیک کر رہے ہیں، پلوشہ

سارا ملبہ پائلٹوں پر؟

پی آئی اے کے ترجمان کا مزید کہنا ہے کہ فہرست میں وہ 17 ہوا باز بھی شامل ہیں جن کی پی آئی اے نے ڈیڑھ سال قبل خود نشان دہی کی تھی۔

ترجمان پی آئی اے نے یہ بھی کہا ہے کہ اس حوالے سے سی ای او پی آئی اے نے تمام سفیروں کو خط لکھ دیا ہے، خط میں پی آئی اے کی جانب سے اٹھائے گئے اقدامات سے آگاہ کیا گیا ہے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *