Categories
Breaking news

لندن کی عدالت کو خریدنا یا دباؤ میں لانا ممکن نہیں: شہبازشریف

Advertisement
لندن کی عدالت کو خریدنا یا دباؤ میں لانا ممکن نہیں: شہبازشریف

مسلم لیگ نون کے صدر اور قومی اسمبلی میں قائدِ حزبِ اختلاف میاں شہباز شریف کا کہنا ہے کہ لندن کی عدالت کو خریدنا یا دباؤ میں لانا ممکن نہیں۔

مسلم لیگ نون کے صدر اور قومی اسمبلی میں قائدِ حزبِ اختلاف میاں شہباز شریف نے لاہور کی احتساب عدالت میں بیان دیتے ہوئے کہا ہے کہ امید ہے کہ نیب عدالت سے انصاف ملے گا۔

شہباز شریف کا مریم کو فون، مہرالنساء کی خیریت دریافت کی

لاہور کی احتساب عدالت میں پیش کے موقع پر مسلم لیگ نون کے صدر اور قومی اسمبلی میں قائدِ حزبِ اختلاف میاں شہباز شریف نے اپنی بھتیجی سابق وزیرِ اعظم نواز شریف کی صاحبزادی اور مسلم لیگ نون کی نائب صدر مریم نواز کو فون کیا اور ان سے ان کی بیٹی مہرالنساء کی خیریت بھی دریافت کی۔

x
Advertisement

انہوں نے کہا کہ برطانیہ، امریکا اور چین سے ہم نے اربوں روپے کی پنجاب میں سرمایہ کاری کرائی، عوامی سرمائے میں کرپشن ثابت ہو جائے تو معافی مانگ کر گھر چلا جاؤں گا۔

شہباز شریف نے کہا کہ 10 سال میں کھربوں روپے کی پنجاب میں سرمایہ کاری کرائی، ایک ایک پیسہ ایمانداری سے عوام پر لگایا۔

یہ بھی پڑھیے

انہوں نے مزید کہا کہ برطانوی حکومت نے چھٹی والے دن ڈیلی میل کی خبر کی تردید کی، برطانوی حکومت نے کہا کہ یہ خبر بالکل غلط اور بے سروپا ہے۔

مسلم لیگ نون کے صدر اور قومی اسمبلی میں قائدِ حزبِ اختلاف کا یہ بھی کہنا ہے کہ برطانوی حکومت میری رشتے دار نہیں لیکن انہوں نے سچ کی گواہی دی۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *