Categories
Breaking news

فیٹف نے انڈیا پر بھی بجلیاں گرادیں

فیٹف نے انڈیا پر بھی بجلیاں گرادیں

پیرس (ڈیلی پاکستان آن لائن) فنانشل ایکشن ٹاسک فورس (فیٹف) کے سربراہ کا کہنا ہے کہ بھارت میں یورینیم ملنے کی خبروں سے آگاہ ہیں لیکن کورونا کی وجہ سے اس کو ڈسکس نہیں کیا جا رہا، جیسے ہی کورونا کی صورت حال بہتر ہوگی تو انڈیا کا بھی جائزہ لیا جائے گا۔

ویب سائٹ اردو نیوز کے مطابق فیٹف کے صدر مارکوس پلیئر نے بھارت سے یورینیم ملنے کے دو واقعات کے حوالے سے پوچھے گئے سوال کے جواب میں کہا کہ وہ انڈیا میں یورینیم ملنے کی خبروں سے واقف ہیں لیکن وہ اس وقت تک ان پر تبصرہ نہیں کرسکتے جب تک کہ ان کا جائزہ نہ لے لیں۔

سبی کے علاقے سنگان میں دہشتگردوں کا ایف سی دستے پر حملہ ، 5جوان شہید

انہوں نے بتایا کہ کورونا وبا کے باعث بہت سے ممالک کے معاملات کا جائزہ نہیں لیا گیا جس میں بھارت بھی شامل ہے لیکن کورونا کی صورت حال بہتر ہوتے ہی انڈیا کا جائزہ لیا جائے گا۔

فیٹف کے ساتھ مذاکرات میں شامل ایک پاکستانی رکن کے مطابق ’فیٹف نے انڈیا کا باہمی جائزہ اس سال فروری میں کرنا تھا تاہم اس میں تاخیر کی جا رہی ہے۔‘

خیال رہے کہ دو ماہ کے دوران بھارت میں یورینیم کی غیر قانونی فروخت کے دو واقعات پیش آچکے ہیں۔ گزشتہ ماہ ممبئی سے ایسے دو افراد کو گرفتار کیا گیا تھا جو سات کلوگرام یورینیم بلیک مارکیٹ میں فروخت کرنا چاہتے تھے۔ اس کے علاوہ رواں ماہ ریاست جھاڑ کھنڈ سے چھ کلو سے زائد یورینیم فروخت کرنے کی کوشش پر سات افراد کو گرفتار کیا گیا ہے۔

پی ایس ایل،فردوس عاشق اعوان کی ملتان سلطان کو چیمپئن بننے پر مبارکباد

مزید :

Breaking Newsبین الاقوامی

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *