Categories
Breaking news

فرح خان کی مبینہ کرپشن کی داستانیں زبان زدِ عام

فرح خان کی مبینہ کرپشن کی داستانیں زبان زدِ عام

خاتون اول بشریٰ بی بی کی دوست فرح خان کی مبینہ کرپشن کی داستانیں اِن دنوں زبان زد عام ہیں۔

اپوزیشن ہی نہیں، گھر کے بھیدی عبدالعلیم خان بھی کرپشن کی کہانیاں سناتے دکھائی دیتے ہیں، اُدھر پی ٹی آئی حکومت کے خاتمے سے پہلے ہی فرح خان اور ان کے شوہر چپکے سے ملک سے نکل گئے۔

خاتون اول کے بیٹے موسیٰ مانیکا کا کہنا ہے کہ فرح خان نے وزیر اعظم اور میری والدہ کے ساتھ اچھا نہیں کیا۔

فرح بیگم نے پولیس اور سول سروس کے لوگوں کی ٹرانسفر کے پیسے لیے، مفتاح اسماعیل

مفتاح اسماعیل نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ تین چار دن میں ن لیگ عمران خان کی کرپشن پر وائٹ پیپر جاری کرے گی۔

فرح خان پر مبینہ کرپشن کےالزامات کی باز گشت، مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز بھی کہہ چکی ہیں کہ فرح خان نے پنجاب میں تقرر و تبادلوں کے نام پر لوٹ مار کا بازار گرم کئے رکھا۔

پنجاب کے سابق سینئر وزیر، پی ٹی آئی کے منحرف رہنما عبدالعلیم خان کہتے ہیں کہ فرح خان تقرر وتبادلوں کے عوض بھاری رقوم بٹورتیں، انہوں نےکئی بار شکایات بھی کیں، مگر کوئی شنوائی نہ ہوئی۔

مسلم لیگ ن کے سینئر رہنما مفتاح اسماعیل کہتےہیں کہ فرح خان خاتون اول کی دوست اور کسی کی فرنٹ ویمن تھیں، وہ پنجاب کے جہاز پر دبئی روانہ ہوئیں، ان کے ہاتھ میں جو بیگ تھا، اس کی قیمت 90 ہزار ڈالر سے زائد ہے۔

فرح خان کے گاؤں میں بہترین سڑکیں بنی ہوئی ہیں

گاؤں میں بہترین سڑکيں، غریبوں کے لیے مفت کھانے کا انتظام، پناہ گاہ موجود ہیں، اسپتال میں چوبیس گھنٹے ڈاکٹر موجود ہوتے ہیں۔

مسلم لیگ ن کے رہنما رانا مشہود کا کہنا ہے کہ عثمان بزدار عمران خان کے لئے پیسے اکٹھے کرتے جبکہ فرح خان بھی اس جرم میں برابر کی شریک تھیں۔

فرح خان پر کرپشن کے الزامات کو ان کے گاؤں موضع گھنگ میں وسیع ترقیاتی کام دیکھ کر مزید تقویت ملتی ہے۔

ضلع شیخوپورہ کے اس دور دراز گاؤں کی چند سال میں ہی قسمت بدل گئی، موضع گھنگ کے ارد گرد سڑکیں کھنڈرات کا منظر پیش کرتی ہیں جبکہ موضع گھنگ میں کارپٹڈ سڑک سمیت دیگر تمام سہولتیں موجود ہیں۔

دوسری جانب پی ٹی آئی حکومت جاتی دیکھ کر پوچھ گچھ سے بچنے کیلئے فرح خان 3 اپریل کی صبح ہی چپکے سے دبئی روانہ ہو گئیں، جبکہ ان کے شوہر احسن جمیل31 مارچ کو ہی امریکا جا چکے ہیں۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published.