Categories
Breaking news

غداری کے تمغے بانٹنے کا سلسلہ نہیں چلے گا: سعد رفیق

Advertisement
غداری کے تمغے بانٹنے کا سلسلہ نہیں چلے گا: سعد رفیق

مسلم لیگ نون کے رہنما و سابق وفاقی وزیر خواجہ سعد رفیق کہتے ہیں کہ غداری کے تمغے اور سرٹیفکیٹ بانٹنے کا سلسلہ نہیں چلے گا۔

Advertisement

لاہورمیں پولیس کی ٹیم نون لیگی رہنما خواجہ عمران نذیر کو گرفتار کرنے کے بعد تھانے لے کر روانہ ہوئی تو مسلم لیگ نون کے رہنما خواجہ سعد رفیق اور ایاز صادق اطلاع ملنے پر تھانے پہنچ گئے۔

Table of Contents

x
Advertisement

اس موقع پر نون لیگی رہنماؤں خواجہ سعد رفیق اور ایاز صادق نے میڈیا سے گفتگو کی۔

مسلم لیگ نون کے MPA عمران نذیر گرفتار

قومی احتساب بیورو (نیب) کے آفس پر ہنگامے کے کیس میں مسلم لیگ نون لاہور کے جنرل سیکریٹری و رکنِ پنجاب اسمبلی خواجہ عمران نذیر کو گرفتار کر لیا گیا۔

سعد رفیق نے کہا کہ حماد نواز کو پولیس نے رات کو جھوٹے مقدمے میں گرفتار کیا، جبکہ عمران نذیر کو ماڈل ٹاؤن لنک روڈ پر گرفتار کیا گیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ پولیس اور سیاسی کارکنوں کا کوئی جھگڑا نہیں ہے، ووٹ اور ووٹر کی عزت کریں، اس طرح آواز اٹھانے والوں کو غدار قرار دیا جاتا ہے۔

سعد رفیق نے یہ بھی کہا کہ ملک میں سیاسی انتقام کی نئی لہر جاری ہے، خواجہ عمران کی گرفتاری کا مقصد لاہور جلسے کو نہیں، پی ڈی ایم کو نقصان پہنچانا ہے۔

یہ بھی پڑھیے

اس موقع پر سابق اسپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق نے کہا کہ ووٹر سپورٹر سب زیادہ چارج ہیں، عمران نذیر کی گرفتاری سے پارٹی کو عزت اور طاقت ملی ہے۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ اللّٰہ تعالیٰ کی طرف سے ان حکمرانوں کی مدت ختم ہو چکی ہے، ان کے دن ختم ہوتے اب صاف نظر آ رہے ہیں۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *