Categories
Breaking news

’عوام کی توہین مت کریں ‘ وزیراعظم عمران خان نے قومی زبان’اردو ‘ کے حوالے سے تاریخی حکمنامہ جاری کردیا 

’عوام کی توہین مت کریں ‘ وزیراعظم عمران خان نے قومی زبان’اردو ‘ کے حوالے سے تاریخی حکمنامہ جاری کردیا 

اسلام آباد(ڈیلی پاکستان آن لائن)وزیراعظم عمران خان نے قومی ’زبان اردو ‘کے حوالے سے تاریخی حکمنامہ جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ وزراء اور سرکاری افسران اپنا پیغام اور تقاریر قومی زبان میں عوام تک پہنچائیں جبکہ وزیراعظم کے لئے مرتب کئے جانے والے تمام پروگرام اور ایونٹ اردو زبان میں ہی منعقد کئے جائیں ۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کے معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گل نے مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ پر ٹویٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ وزیراعظم عمران خان نے احکامات دئیے ہیں کہ ایسے تمام پروگرامز تقاریب کانفرنس ایونٹ جو وزیراعظم کے لیئے مرتب اور منعقد کیئے جائیں گے وہ آج کے بعد قومی زبان اردو میں مرتب کیئے جائیں گے،قومی زبان ہمارا فخر ہےاور جب دوسرے ممالک اپنی اپنی قومی زبان استعمال کرتے ہیں تو ہم کیوں نہیں؟۔

آسڑیلیا کے بعد ایک اور ملک نے پاکستانی آم درآمد کرنے کی منطوری دیدی

انہوں نے کہا کہ وزرا اور سرکاری افسران کو بھی ہدایات جاری کی جائیں گی کہ اپنا پیغام تقاریر اپنی قومی زبان میں عوام تک پہنچائیں۔ ہماری عوام کی زیادہ تعداد انگریزی زبان نہیں سمجھتی۔عوام کی توہین مت کریں۔ وزیراعظم چاہتے ہیں جب بھی کوئی عوام سے جڑا پیغام یا تقاریر ہوں وہ ہماری قومی زبان اردو میں ہوں۔

وزرا اور سرکاری افسران کو بھی ہدایات جاری کی جائیں گی کہ اپنا پیغام تقاریر اپنی قومی زبان میں عوام تک پہنچائیں۔ ہماری عوام کی زیادہ تعداد انگریزی زبان نہیں سمجھتی۔عوام کی توہین مت کریں۔ وزیراعظم چاہتے ہیں جب بھی کوئی عوام سے جڑا پیغام یا تقاریر ہوں وہ ہماری قومی زبان اردو میں ہوں https://t.co/BxgA6dVodk pic.twitter.com/sMun3Rycrq

بلوچستان کے مختلف اضلاع میں بند انٹرنیٹ سروس کو بحال کردیا گیا

— Dr. Shahbaz GiLL (@SHABAZGIL) June 5, 2021

مزید :

اہم خبریںقومیBreaking News

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *