Categories
Breaking news

عمران خان پر حملہ کرنیوالے ایک سے زائد تھے: مصدق عباسی

مصدق عباسی—فائل فوٹو
مصدق عباسی—فائل فوٹو

وزیرِ اعلیٰ پنجاب چوہدری پرویز الہٰی کے مشیر برائے احتساب مصدق عباسی نے دعویٰ کیا ہے کہ عمران خان پر حملہ کرنے والے ایک سے زائد لوگ تھے، کتنے یہ بات سامنے آنا باقی ہے۔

یہ بات وزیرِ اعلیٰ پنجاب چوہدری پرویز الہٰی کے مشیر برائے احتساب مصدق عباسی نے لاہور میں عمر سرفراز چیمہ کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہی ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ ملزم کا پولی گرافک ٹیسٹ کرایا گیا، ملزم نوید رٹا رٹایا بیان پڑھتا ہے، پولی گرافک ٹیسٹ رپورٹ حاصل کر لی گئی ہے۔

مصدق عباسی نے بتایا کہ ملزم نوید تربیت یافتہ حملہ آور ہے، پولی گرافک رپورٹ کے مطابق نوید نے جواب دیا کہ عمران خان پر حملہ کرنا تھا۔

عمران خان پر حملہ کرنیوالا 1 نہیں کئی لوگ تھے: شیخ رشید

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید احمد کا کہنا ہے کہ عمران خان پر حملہ جمہوریت اور ملک کے خلاف سازش ہے، ان پر حملہ کرنے والا ایک بندہ نہیں کئی لوگ تھے۔

انہوں نے مزید کہا کہ حملہ آور کو عمران خان پر حملے کی تربیت دی گئی تھی، فرانزک ٹیسٹ میں عمران خان کے گارڈز کے اسلحے کو کلیئر کیا گیا ہے۔

وزیرِ اعلیٰ پنجاب کے مشیر برائے احتساب مصدق عباسی کا یہ بھی کہنا ہے کہ زبیر نیازی نے جے آئی ٹی کو جوائن نہیں کیا، عمران خان اور زبیر نیازی جے آئی ٹی میں اس لیے شامل نہیں ہو رہے کہ وہ ہائی کورٹ گئے ہوئے ہیں۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *