Categories
Breaking news

سربراہ ماحولیاتی پروگرام اقوامِ متحدہ کا پاکستان کا شکریہ

سربراہ ماحولیاتی پروگرام اقوامِ متحدہ کا پاکستان کا شکریہ

اقوامِ متحدہ کے ماحولیاتی پروگرام کے تحت سربراہ نیچر فار کلائمیٹ برانچ، ایکو سسٹم ڈویژن ٹم کرسٹوفرسن نے حکومتِ پاکستان سے اظہارِ تشکر کیا ہے۔

عالمی یومِ ماحولیات پر اقوامِ متحدہ کے ماحولیاتی پروگرام کے تحت سربراہ نیچر فار کلائمیٹ برانچ، ایکو سسٹم ڈویژن ٹم کرسٹوفرسن نے اپنے پیغام میں کہا ہے کہ ہم پاکستانی حکومت کا اس سال ماحولیات کے عالمی دن پر میزبان بننے پر شکریہ ادا کرتے ہیں۔

شہباز شریف کا عالمی یومِ ماحولیات پر پیغام

مسلم لیگ نون کے صدر اور قومی اسمبلی میں قائدِ حزبِ اختلاف میاں شہباز شریف نے ماحولیات کے عالمی دن کے موقع پر پیغام جاری کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ حکومتِ پاکستان نے جنگلات لگا کر اور دیگر ایکو سسٹم بحال کر کے اچھے اقدامات کیئے ہیں، ہماری رپورٹ کے مطابق پاکستان میں قدرتی سرمائے کے کم ہونے میں کمی آئی ہے۔

ٹم کرسٹوفرسن نے کہا کہ قدرتی سرمائے کے حوالے سے یہ باقی دنیا کے ممالک بالخصوص ایشائی ممالک کے برعکس ہے، ابھی بھی قدرتی سرمایہ بڑھانے میں مزید کام کرنے کی ضروری ہے۔

دنیا کو ماحولیاتی تبدیلی کے چیلنجز کا سامناہے، صدر ورلڈ اکنامک فورم

صدر ورلڈ اکنامک فورم بورگ برینڈے کا عالمی…

انہوں نے مزید کہا کہ ضروری ہے کہ درست وقت میں درست درخت لگائے جائیں، ضروری ہے کہ مقامی درخت لگائے جائیں، حکومت مقامی آبادی کے ساتھ مل کر کام کر رہی ہے تاکہ مقامی سطح پر نوکریاں پیدا ہوں۔

ٹم کرسٹوفرسن نے یہ بھی کہا کہ حکومت لوگوں تک یہ بات پہنچانے میں کامیاب رہی ہے کہ نیچرمیں سرمایہ کاری کرنا اہم ہے، نیچر میں سرمایہ کاری کا مقصد ہے کہ مستقبل میں زندگیاں بہتر ہوں۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *