Categories
Breaking news

جنوبی بلوچستان کے بعد گلگت بلتستان کے لیے تاریخ ساز ترقیاتی پروگرام کا آغاز، اسد عمر نے اعلان کر دیا

Advertisement

اسد عمر

وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی اسد عمر نے اعلان کیا ہے کہ جنوبی بلوچستان کے بعد گلگت بلتستان (جی بی) کے لیے تاریخ ساز ترقیاتی پروگرام پر کام ہوگا۔

Advertisement

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اسد عمر نے اعلان کیا کہ الیکشن کے بعد پی ٹی آئی منتخب جی بی حکومت کے ساتھ مل کر کام کرے گی۔

انہوں نے ٹوئٹر پر ہیش ٹیگ لکھا کہ ‘بلے پہ ٹھپہ’۔

کراچی اور جنوبی بلوچستان کے تاریخی وفاقی ترقیاتی پروگراموں کے بعد اب انشاءاللہ گلگت بلتستان کے لئے تاریخ ساز ترقیاتی پروگرام پر کام ہو گا. آج کے الیکشن کے بعد انشاءاللہ تحریک انصاف کی منتخب گلگت بلتستان حکومت کے ساتھ مل کر علاقے کے لئے ہنگامی بنیادوں پر کام کریں گے #بلے_پہ_ٹھپہ

— Asad Umar (@Asad_Umar) November 15, 2020

دوسری جانب وزیراعلیٰ پنجاب کی معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ اپوزیشن جی بی انتخابی نتائج کو لے کر بدامنی پھیلانے کی کوشش کرسکتی ہے، دھاندلیوں کا واویلا کرکے بدانتظامی کی کوشش کی جائے گی۔

انہوں نے تشویش کا اظہار کیا کہ بیرون ملک بیٹھے مخالفین بھی اس بدامنی میں شامل ہوسکتے ہیں۔

معاون خصوصی کا مزید کہنا تھا کہ ریاست کے خلاف وہ شخص بیانیہ دے رہا ہے جو 3باروزیراعظم رہا، کل سے ہفتہ شان مصطفیٰ کی تقریبات شروع ہوں گی جس کا افتتاح وزیراعلیٰ پنجاب کابینہ اجلاس کے بعد کریں گے۔

خیال رہے کہ گلگت بلتستان میں انتخابی دنگل سج چکا ہے، تئیس نشستوں پر تین سو بیس امیدواروں کے درمیان مقابلہ ہورہا ہے، رائے عامہ کے جائزوں کے مطابق پی ٹی آئی کی پوزیشن مضبوط ہے، انتخابات میں تحریک انصاف، مسلم لیگ (ن) اور پیپلزپارٹی سمیت کئی جماعتیں حصہ لے رہی ہیں۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *