Categories
Breaking news

بزدار کا غلط سرجری سے 16 مریضوں کی بینائی متاثر ہونے کا نوٹس

Advertisement
بزدار کا غلط سرجری سے 16 مریضوں کی بینائی متاثر ہونے کا نوٹس

وزیرِ اعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے ملتان کے نجی اسپتال میں غلط سرجری کے باعث 16 مریضوں کے بینائی سے محروم ہونے کے واقعے کا نوٹس لے لیا۔

وزیرِِاعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے اس ضمن میں سیکریٹری صحت اور کمشنر ملتان ڈویژن سے رپورٹ طلب کر لی۔

وزیرِِاعلیٰ پنجاب نے ہدایت کی ہے کہ واقعے کی غیر جانبدارانہ تحقیقات کر کے رپورٹ پیش کی جائے، ذمے داروں کا تعین کر کے قانون کے مطابق کارروائی کی جائے۔

ملتان، نجی اسپتال سے آنکھوں کا آپریشن کروانے والے 16 افراد کی بینائی متاثر

ملتان (این این آئی)ملتان کے نجی اسپتال میں ایک ہی…

سردار عثمان بزدار نے یہ ہدایت بھی کی ہے کہ حقائق منظرِ عام پر لائے جائیں اور بینائی سے محروم افراد کی داد رسی کی جائے، ان کے علاج معالجے پر خصوصی توجہ دی جائے۔

دوسری جانب میڈیا پر معاملہ سامنے آنے پر وزیرِاعلیٰ کی ہدایت پر بنائی گئی 5 رکنی تحقیقاتی کمیٹی ملتان پہنچ گئی جس نے اسپتال کے عملے اور آپریشن کرنے والے آئی سرجن ڈاکٹر حسنین مشتاق کے بیان ریکارڈ کر لیئے۔

کمیٹی کی جانب سے آپریشن کے دوران استعمال ہونے والی دواؤں کو بھی قبضے میں لے لیا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیے

واضح رہے کہ ملتان کے نجی ٹرسٹ اسپتال میں ڈاکٹروں نے سنگین غفلت کا مظاہرہ کرتے ہوئے 16 افراد کی آنکھوں کا غلط آپریشن کر دیا گیا، جس کے باعث آپریشن کروانے والے مریض متاثرہ ایک ایک آنکھ کی بینائی سے محروم ہو گئے۔

نجی اسپتال میں 20 مارچ کو 7 خواتین سمیت 16 افراد کی ایک ایک آنکھ کا آپریشن کیا گیا تھا، آپریشن کے 2 گھنٹے بعد ہی تمام افراد آپریشن والی آنکھ کی بینائی سے محروم ہوگئے تھے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *