Categories
Breaking news

بارش سے حبس کا زور ٹوٹ گیا: بجلی، نکاسی آب کے مسائل سے شہری پریشان، صورتحال گھمبیر

Advertisement
Advertisement

 مختلف علاقوں میں بارشملک کے مختلف حصوں میں آج بھی گرج چمک کے ساتھ بارش کا سلسلہ جاری ہے۔

لاہور سمیت پنجاب کے مختلف علاقوں میں گرج چمک کے ساتھ بارش کا سلسلہ جاری ہے۔ لاہور کے مختلف علاقوں میں بارش سے حبس کا زور ٹوٹ گیا جبکہ گلیوں میں بارش کا پانی جمع ہونے سے شہریوں کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

محکمہ موسمیات کی جانب سے آج بھی ملک بھر کے بیشتر حصوں میں بارش کا امکان ظاہر کیا گیا تھا۔ زیریں سندھ، مشرقی بلوچستان، شمال مشرقی پنجاب، کشمیر اور ملحقہ پہاڑی علاقوں میں گرج چمک کے ساتھ بارش ہو سکتی ہے۔

پیر کو بھی سندھ، جنوب مشرقی بلوچستان، شمال مشرقی پنجاب، بالائی خیبر پختونخوا، کشمیر اور ملحقہ علاقوں میں گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔

دو کروڑ سے زائد آبادی والے شہر کراچی میں دو دن میں 200 ملی میٹر سے زائد بارش کے بعد نکاسی آب اور بجلی کے فراہمی کی مسائل تاحال حل نہیں ہو سکے جس کے باعث شہریوں کو شدید مشکلات کا سامنا ہے۔

سرجانی ٹاون، نارتھ کراچی، ناظم آباد، نارتھ ناظم آباد، گلشن اقبال، گلستان جوہر میں تیز بارش ہوئی۔ شاہراہ فیصل، ائرپورٹ، صدر، آئی آئی چند ریگر روڈ اور سائٹ ایریا میں بارش ہوئی۔

بارش کے باعث نالوں میں طغیانی آگئی جس سے سرجانی ٹاؤن، یوسف گوٹھ اور ملحقہ علاقوں میں گندا پانی گھروں میں داخل ہو گیا۔ سرجانی ٹاون اور اطرف کے علاقوں میں پانی جمع ہونے سے عوام شدید مشکلات کا شکار ہے۔

جمعہ کو ہونے والی بارش کے بعد یوسف گوٹھ اور نشیبی علاقوں میں بارش کا پانی تا حال موجود ہے جس کی وجہ سے نظام زندگی مفلوج ہوکر رہ گیا ہے۔ علاقے میں گھٹنوں گھٹنوں پانی جمع ہونے کے باعث بجلی منقطع ہے۔

شہریوں کا کہنا ہے کہ پانی بھر جانے کی وجہ سے گھروں سے نکلنا مشکل ہے اور باہر آنے کی صورت میں واپس گھر میں جانا مشکل ہو جاتا ہے۔

پاکستان آرمی، سندھ رینجرز اور ایدھی رضاکاروں کی جانب سے ریلف آپریشن جاری ہے۔ نشیبی علاقے سے مدد مانگنے والے افراد کو ریسکیو کر کے دوسرے مقام پر منتقل کیا جا رہا ہے۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *