Categories
Breaking news

بارسلونا میں عوامی ٹرانسپورٹ دوبارہ عروج کی جانب گامزن ہے

بارسلونا(دوست مانیٹرنگ ڈیسک)کورونا وائرس کی وجہ سے 2020 مارچ سے 2021 مارچ تک بارسلونا میں عوامی ٹرانسپورٹ میں لوگوں نے اپنے سفر کو محدود کر دیا تھا اور اپنی ذاتی گاڑیوں کو استعمال میں لائے تھے۔ لیکن ایک سروے کے مطابق مارچ 2021 میں دوبارہ عوامی ٹرانسپورٹ لوگوں کا اعتماد حاصل کر رہی ہے اور لوگ دوبارہ عوامی ٹرانسپورٹ میں سفر کو ترجیح دے رہے ہیں۔
ٹرانسپورٹ کی کونسلر روزا الارکن نے بتایا کہ اس مارچ میں عوامی ٹرانسپورٹ کے ذریعہ 15 لاکھ اور نجی ٹرانسپورٹ کے ذریعہ 1.4 ملین لوگوں نے سفر کئے۔انہوں نے کہا کہ یہ پہلی بار ہوا ہے کہ وبائی مرض کورونا کے دوران عوامی ٹرانسپورٹ نے نجی گاڑی کو پیچھے چھوڑ دیا
روزا الارکن نے کہا کہ صارفین آہستہ آہستہ ایک موثر اور پائیدار نظام کے طور پر عوامی ٹرانسپورٹ پر اعتماد حاصل کر رہے ہیں۔”انہوں نے ٹی ایم بی کی نقل و حمل کے کسی بھی عدم اعتماد پر قابو پانے کے لئے ہمیں مل کر اصرار کرنا چاہئے اور تعلیمی اصول بنانا چاہئے۔
اے ٹی ایم کے جنرل ڈائریکٹر پیری تورس گریو نے اس بات پر زور دیا کہ عوامی نقل و حرکت کی حوصلہ افزائی کرنا ایک مہم نہیں ہے ، بلکہ ان لوگوں سے خطاب کرنا ہے جنہیں سفر کرنے کی ضرورت ہے تاکہ انہیں یقین ہوسکے کہ یہ سفر صحت کے لئے محفوظ اور سلامتی کے ساتھ انجام پائے۔ توریس نے مزید کہا کہ دنیا بھر کے تمام اعداد و شمار میں عوامی نقل و حمل وائرس کی منتقلی کا سبب نہیں بنا ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *