Categories
Breaking news

اہم اسلامی ملک میں فوج نے حکومت کا تختہ اُلٹ دیا، صدراور وزیراعظم گرفتار

Advertisement
Advertisement

مسلم اکثریتی افریقی ملک مالی میں فوج نے بغاوت کردی ہےفوج نے حکومت کا تختہ اُلٹ دیا اور ساتھ ہی صدر اور وزیراعظم کو بھی گرفتار کر لیا گیا ہے۔ یہ بات ہورہی ہے مسلم اکثریتی افریقی ملک مالی کی جہاں فوج نے بغاوت کردی ہے فوج نے حکومت کا تختہ الٹ دیا۔

بغاوت کے بعد مالی کے صدر ابراہیم بوباکار کیتا مستعفیٰ ہو گئے۔ قومی اسمبلی تحلیل کر دی گئی ہے۔ صدر کے بیٹے سمیت کابینہ کے متعدد اراکین کو نظربند کر دیا گیا ہے۔

سرکاری ٹی وی پر نشر ہونے والے خطاب ابراہیم بوباکارکیتا کا کہنا تھا کہ انھوں نے ساتھ ہی حکومت اور پارلیمان کو بھی تحلیل کر دیا ہے۔وہ نہیں چاہتےکہ اقتدار میں کی خاطر خون کی ایک بھی بوند بہائی جائے۔

صدربوباکار کیتا نے کہا آج اگر ہماری فوج کے چند عناصر مداخلت کر کے یہ معاملہ ختم کرنا چاہتے ہیں تو ان کے پاس اور کوئی چارہ ہی کیا ہے؟

اس اعلان سے چند گھنٹوں قبل ہی ملک کے صدر ابراہیم بوباکار کیتا اور وزیر اعظم بؤبو سیسے کو باغی فوجیوں کی جانب سے حراست میں لے کر ایک فوجی کیمپ منتقل کیا گیا تھا۔رپورٹس کے مطابق باغی فوجیوں نے پہلے صدر کی نجی رہائش گاہ کا محاصرہ کیا اور ہوائی فائرنگ کی۔سرکاری ٹی وی کی نشریات اچانک بند کردی گئیں ، رپورٹس کے مطابق باغی فوجیوں نے کئی فوجی افسران،سول سرونٹس کو بھی اس دوران حراست میں لیا گیاہے۔

حکومت مخالف مظاہرین نے باغی فوجیوں کے اقدامات پر خوشی کا اظہار کیا، مظاہرین نے وزیر انصاف کی ملکیتی عمارت کو آگ لگا دی۔یورپی یونین اور اقوام متحدہ نے بغاوت کی مذمت کردی،مالی کے معاملے پر سلامتی کونسل کا ہنگامی اجلاس طلب کرلیاگیا۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *