Categories
Breaking news

اپوزیشن اتحاد بند گلی میں داخل ہوگیا، سراج الحق

اپوزیشن اتحاد بند گلی میں داخل ہوگیا، سراج الحق

امیر جماعت اسلامی سینیٹر سراج الحق نے دعویٰ کیا ہے کہ اپوزیشن اتحاد (پی ڈی ایم) حکومت کی طرح بند گلی میں داخل ہوگیا ہے۔

Advertisement

گوجرانوالہ میں جلسہ عام سے خطاب میں سراج الحق نے کہا کہ کورونا وائرس بھی ختم ہوگا اور سیاسی وائرس بھی اختتام کو پہنچے گا۔

Table of Contents

x
Advertisement

انہوں نے کہا کہ عمران خان کی کابینہ کے ارکان کی تعداد 50 سے بڑھ گئی ہے، وزیراعظم کو خود بھی معلوم نہیں کہ کون اُن کا وزیر اور کون مشیر ہے۔

سراج الحق نے مزید کہا کہ مشیر اور وزیر بھی ایک دوسرے کو نہیں جانتے ہیں، کابینہ کا اجلاس ہوتا ہے تو وزراء ایک دوسرے کو جانتے تک نہیں ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان نے اپنا گھر تو قانونی بنالیا لیکن غریبوں کے گھروں پر بلڈوزر پھیر دیا۔

امیر جماعت اسلامی نے کہا کہ آئندہ کسی بھی غریب کی جھونپڑی کی طرف کوئی آیا تو نشان عبرت بنادیں گے، کسی غریب کا گھر اب گرا تو ہمارا ہاتھ اور ان کا گریبان ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ اب تو عمران خان نے خود بھی اعتراف کرلیا کہ اُن کی حکومت سنبھالنے کی تیاری نہیں تھی، چاہتا ہوں کہ انہیں تیاری کے لیے دوبارہ پرائمری اسکول میں داخل کرادیا جائے۔

سراج الحق نے یہ بھی کہا کہ مہنگائی کے سبب سانس لینا مشکل ہوگیاہے، یہ قوم کیا کرے، قوم نے ہمیشہ پاکستان کےلئے قربانی دی۔

ان کا کہنا تھا کہ یہ مزدور کش حکومت ہے، حکمرانوں نے قوم کی خاطر ایک دن یا ایک روپے کی قربانی نہیں دی، غلط پالیسیوں کی وجہ سے ریلوے 20 ارب روپے کے خسارے میں ہے۔

امیر جماعت اسلامی نے کہا کہ لینڈ مافیا، شوگر مافیا، آٹا مافیا تمام سیاسی پارٹیوں میں موجود ہیں، ہمارا دور آیا تو شہزادوں اور شہزادیوں سےایک ایک پائی کا حساب لیں گے۔

انہوں نے کہا کہ شہزادے اور شہزادیاں شہر شہر جا کر عوام کو اپنا چہرہ دکھا کر احسان کرتے ہیں،ان کی گاڑیوں میں تیل بھی عوام کا ہے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *