Categories
Breaking news

آرمی چیف جنرل قمر باجوہ کے پلمونولوجسٹ نے چوہدری شجاعت کا طبی معائنہ کیا

Advertisement
آرمی چیف جنرل قمر باجوہ  کے پلمونولوجسٹ نے چوہدری شجاعت کا طبی معائنہ کیا

Advertisement

مسلم لیگ ق کے صدر چوہدری شجاعت حسین کا علاج لاہور کے سروسز اسپتال میں جاری ہے جہاں آرمی چیف جنرل قمر باجوہ کے بھیجے گئے پلمونولوجسٹ بریگیڈیئر ارشد نسیم نے اُن کا طبی معائنہ کیا۔

پرنسپل سمز پروفیسر امجد نے لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پہلے روز کی نسبت چوہدری شجاعت کی طبیعت اب بہتر ہے جبکہ آکسیجن مشین بھی اُتار دی گئی ہے۔

Table of Contents

x
Advertisement

پروفیسرامجد نے کہا کہ چوہدری شجاعت حسب ضرورت بات چیت بھی کر رہے ہیں جبکہ میڈیکل بورڈ نے چیک کرنے کے بعد ٹرینمنٹ میں کچھ تبدیلی کی ہے۔

چوہدری شجاعت کا کورونا وائرس ٹیسٹ منفی آگیا

مسلم لیگ (ق) کےسربراہ چوہدری شجاعت حسین کا کورونا وائرس ٹیسٹ منفی آگیا ہے۔

لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے پروفریسر امجد نے کہا کہ چوہدری شجاعت حسین نروس سسٹم کی ایک بیماری ہے، بلغم نہ نکلنے کی وجہ سے اُن کو سانس لینے میں دشواری ہوئی۔

پروفیسر امجد نے یہ بھی کہا کہ میو اسپتال میں کورونا وائرس زیادہ ہو رہا ہے اس لیے چوہدری شجاعت کو سروس اسپتال میں منتقل کیا گیا جبکہ چوہدری شجاعت کا بلڈ پریشر مینٹین ہوا ہے اور سانس بھی خود لے رہے ہیں۔

جہانگیر ترین کی چوہدری شجاعت کی عیادت کیلئے اسپتال آمد

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین نے لاہور کے سروسز اسپتال میں مسلم لیگ (ق) کے سربراہ چوہدری شجاعت حسین کی عیادت کی ہے۔

واضح رہے کہ مسلم لیگ ق کے صدر چوہدری شجاعت حسین کاسروسز اسپتال میں علاج جاری ہے، گزشتہ روز ان کا کورونا وائرس ٹیسٹ بھی کیا گیاتھا جس کی رپورٹ منفی آئی ہے۔

دوسری جانب اُن کے خاندانی ذرائع کا کہنا ہے کہ چوہدری شجاعت حسین کو سانس لینے میں دشواری کا سامنا تھا، سانس لینے میں دشواری بڑھنے پر اُنہیں اسپتال لایا گیا۔

https://jang.com.pk/news/841321

طبی معائنے کے بعد اسپتال انتظامیہ نے بتایا کہ چوہدری شجاعت حسین کو نمونیا ہوا ہے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *