Categories
Breaking news

انڈونیشیا میں چرچ کے باہر دھماکے، متعدد افراد زخمی

Advertisement

انڈونیشیا میں چرچ کے باہر دھماکے

انڈونیشیا میں چرچ کے باہر ہونے والے دھماکوں کے نتیجے میں متعدد افراد زخمی ہوگئے ہیں۔

ایسٹر سے قبل انڈونیشیا میں دہشت گردی کے واقعہ ہوا ہے، جہاں چرچ کے باہر دو خودکش بمباروں نے خود کو دھماکے سے اڑالیا ہے، جس کے نتیجے میں متعدد افراد زخمی ہوگئے ہیں۔

Advertisement

مقامی پولیس کے مطابق حملہ انڈونیشیا کے جزیرے سولا ویسی میں کیا گیا، جس وقت دھماکا ہوا اس وقت چرچ میں مذہبی تقریبات جاری تھیں۔

پولیس ذرائع کا کہنا ہے کہ متاثرہ چرچ کے پادری نے بتایا کہ موٹر سائیکل پر سوار ایک مشتبہ بمبار نے چرچ میں داخل ہونے کی کوشش کی لیکن سیکیورٹی گارڈ نے اسے اندر داخل ہونے سے روک دیا اور اس نے خود کو چرچ کے دروازے پر خود کو اڑا لیا۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق زوردار دھماکوں کے باعث چرچ میں بھگڈر مچ گئی اور لوگ ادھر اُدھر بھاگنے لگے تاہم چرچ انتظامیہ نے فوری طور پر حالات کو کنٹرول کیا اور لوگوں کو پرامن رہنے کی تلقین کی۔

دوسری جانب ٹوئٹر پر دھماکےکی سی سی ٹی وی فوٹیج وائرل ہوئی ہے، جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ اچانک ایک زرودار دھماکے ہوتے ہیں، جس کے باعث دھواں اور ملبہ سڑک پر پھیل جاتا ہے اور فٹ پاتھ پر چلنے والے افراد حواس باختہ ہوجاتے ہیں۔

? BREAKING: 2 suicide bombers detonate themselves at the Cathedral of the Sacred Heart of Jesus in Makassar, Indonesia. There are casualties, exact numbers unknown at the moment.
pic.twitter.com/C50BBOcoP6

— ASB News / MILITARY〽️ (@ASBMilitary) March 28, 2021

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *