Categories
Breaking news

امریکا کے نو منتخب نائب صدرکمالہ ہیرس کون؟

Advertisement

 نو منتخب  صدر اور نائب صدرکمالہ ہیرس

کملا ہیرس، جو ہفتے کے روز امریکہ کی پہلی خاتون، پہلی سیاہ فام اور پہلی جنوبی ایشین نائب صدر منتخب ہوئی تھیں.

Advertisement

کملا ہیرس انتخابات کے بعد سیاسی اقتدار کے ایک نئے چہرے کی نمائندگی کرتی ہیں ، ان سب کے بارے میں ان سب کے بارے میں کہ اقتدار کس کے پاس ہے اور وہ اسے کس طرح استعمال کرتے ہیں۔

کیلیفورنیا کے سینیٹر کی تاریخ سازی جیت آبادی کی لاکھوں خواتین کی نمائندگی کرتی ہے – جنہیں اکثر نظرانداز کیا جاتا ہے ، تاریخی طور پر پیش کیا جاتا ہے اور منظم انداز میں نظرانداز کیا گیا ہے – جو اب ملک کی 200 سال جمعہ کی تاریخ میں پہلی بار اس نئی طاقت کے حصول کی حیثیت سے ہیں۔

سی این این کی پیش گوئی کے مطابق ہیریس اور صدر کے منتخب کردہ جو بائیڈن کی فتح ، لمبے عرصے سے ووٹوں کی گنتی کے بعد آئے ہیں جو گہری تقسیم شدہ ووٹرز کی عکاسی کرتی ہیں۔ یہ ٹرمپ کے عہد کے فروغ کی علامت ہے ، جس نے پہلے سیاہ فام امریکی صدر کی پیروی کی تھی اور اسے سفید فام بالادستی سمیت سماجی بیماریوں کا نشانہ بنایا گیا تھا۔

خاص طور پر، حارث کی کامیابی، رکاوٹ توڑ کامیابیوں کے کیریئر میں ایک نئے اعلی مقام کی حیثیت رکھتی ہے ، جس میں سان فرانسسکو ڈسٹرکٹ اٹارنی سے لے کر کیلیفورنیا کے اٹارنی جنرل تک ، دوسری کالی خاتون امریکی سینیٹر تک شامل ہیں۔

"یہ کہ میں آج کی رات میں یہاں موجود ہوں وہ مجھ سے پہلے کی نسلوں کی لگن کا ثبوت ہے ،" ہیریس نے اگست میں ڈیموکریٹک نیشنل کنونشن کی قبولیت تقریر کے دوران ، کانسٹنس بیکر موٹلی ، فینی لو حمر اور شرلی چشلم جیسی خواتین کا ذکر کرتے ہوئے کہا۔
انہوں نے کہا ، "خواتین اور مرد جو سب کے لئے مساوات ، آزادی اور انصاف کے وعدے پر اتنے شدت سے یقین رکھتے ہیں۔"

ہیرس نے واشنگٹن میں تاریخی اعتبار سے بلیک یونیورسٹی ہاورڈ یونیورسٹی سے تعلیم حاصل کی۔ ہاورڈ میں اس کا وقت ، جہاں اس نے الفا کاپا الفا سوریٹی انکارپوریشن میں شمولیت اختیار کی ، اس نے اپنے سیاسی نقطہ نظر کو گہرا شکل دی۔

انہوں نے ستمبر میں "اسٹیٹ آف دی یونین" کے بارے میں سی این این کی ڈانا باش کو بتایا ، "آپ کو کسی اور کے خیال تک محدود نہیں ہونا چاہئے کہ اس کے سیاہ ہونے کا کیا مطلب ہے۔" "آپ فنون لطیفہ کے طالب علم بھی ہوسکتے ہیں اور کلاس صدر بھی ہوسکتے ہیں۔ آپ وطن واپسی کی ملکہ ہوسکتی ہیں اور سائنس کلب کے سربراہ بھی ہوسکتے ہیں۔ آپ ایک سرقہ کے ممبر ہوسکتے ہیں اور طالب علمی کی حکومت میں رہ سکتے ہیں اور لاء اسکول جانا چاہتے ہیں ، اور اس نے آپ کو اپنے آپ سے بھر پور ہونے کی ترغیب دی۔ "

وائٹ ہاؤس کی اپنی بولی کے دوران ، حارث نے کبھی بھی یہ ذکر کرتے ہوئے پیچھے نہیں ہٹائے کہ لوگوں نے اسے سیاست میں راہ ہموار کرنے کی کوشش کرتے ہوئے اسے اس میں داخل کرنے کی کوشش کی یا اسے شک کیا۔
"میں نے نہیں سنا۔ اور لوگوں نے بھی نہیں سنا ، اور ہم جیت گئے ،" وہ کہتی۔

Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *