Categories
Breaking news

الیکشن کمیشن کے بجائے فارن فنڈنگ کا کیس لڑیں، رانا ثنا اللّٰہ

الیکشن کمیشن کے بجائے فارن فنڈنگ کا کیس لڑیں، رانا ثنا اللّٰہ

وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللّٰہ کا کہنا ہے کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) والے الیکشن کمیشن سے نہ لڑیں بلکہ فارن فنڈنگ کی چوری کا کیس لڑیں۔

اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے رانا ثنا اللّٰہ نے کہا کہ آئین، پارلیمنٹ اور عدلیہ کے بعد الیکشن کمیشن سے غنڈہ گردی نہ کریں، آئین، قانون اور اداروں کا احترام کریں۔

وزیر داخلہ نے مزید کہا کہ غنڈہ گردی کی تو قانون آپ کے سامنے کھڑا ہوگا، جمہوری حکومت آنے سے ملک میں سکون اور چند آئین شکن بے سکون ہیں،عوام کو اب سکون ہے کہ روز کی گھبراہٹ اور بے سکونی سے نجات ملی۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ کرسی کے نشے میں مبتلا ٹولہ حالت گھبراہٹ میں ہے، مفت کی روٹی بند ہونے کے بعد ایسی حالت ہوہی جاتی ہے، انتشار چند ذہنوں تک محدود ہوگیا ہے۔

مسلم لیگ ن کے رہنما نے کہا کہ ملک اب استحکام، ترقی اور خوشحالی کی سمت چل پڑا ہے، مہنگائی، لوڈشیڈنگ کا خاتمہ اور معیشت کی روانی پر جنگی بنیادوں پر کام جاری ہے۔

یہ بھی پڑھیے

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ ہم سے جنگ کرنے والوں سے عوام نمٹ لیں گے، ہم نے قوم کو مہنگائی، بیروزگاری اور لوڈشیڈنگ سے سکون دینا ہے۔

انہوں نے کہا کہ شہباز شریف مہنگائی، بیروزگاری اور لوڈشیڈنگ کو ختم کرکے دَم لیں گے، گھبراہٹ صرف عوام کو 4 سال گھبراہٹ میں ڈالنے والوں پر طاری ہے۔

قومی خبریں سے مزید

Original Article

Leave a Reply

Your email address will not be published.